خبرگزاری کار ایران

لاریجانی:

اظهارات نجف نژاد و توکلی در هیات نظارت مورد بررسی قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۹۶۳

آقای نجف‌نژاد و توکلی علیه یکدیگر مطرح کردند هر دو نماینده نامه‌ای در آن نوشتند که در هیات نظارت مورد بررسی قرار می‌گیرد لذا من از هیات نظارت می‌خواهم که جلسه‌ای ترتیب دهند تا این موضوعات در آنجا مورد ببرسی قرار گیرند تا موضوعی در ابهام نماند.

رییس مجلس از بررسی اظهارات نمایندگان مردم تهران و بابلسر علیه یکدیگر در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی لاریجانی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به نطق جنجال‌برانگیز مقداد نجف‌نژاد نماینده بابلسر اظهار داشت: این مباحثی که در جلسه علنی در خصوص آقای نجف‌نژاد و آقای توکلی مطرح شد و هر یک علیه دیگری مطالبی را مطرح کردند، شایسته مجلس نبود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طرح چنین مباحثی در مجلس مفید نیست و مضر هم هست تاکید کرد: جای طرح چنین مباحثی در مجلس نیست بلکه این مباحثباید در قوه قضاییه بررسی شود و قوه قضاییه نظر بدهد. لکن طرح چنین مسائلی تنها باعثایجاد ابهام و تشویق اذهان خواهد شد. لذا تقاضا دارم که نمایندگان بعد از این مسائل این چنینی را در مجلس مطرح نکنند.

وی همچنین ادامه داد: در عین حال در خصوص مباحثی که آقای نجف نژاد و توکلی علیه یکدیگر مطرح کردند هر دو نماینده نامه‌ای در آن نوشتند که در هیات نظارت مورد بررسی قرار می‌گیرد لذا من از هیات نظارت می‌خواهم که جلسه‌ای ترتیب دهند تا این موضوعات در آنجا مورد ببرسی قرار گیرند تا موضوعی در ابهام نماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز