خبرگزاری کار ایران

مطهری در گفت‌وگو با ایلنا:

وزیر علوم برای افشای تخلفات دولت گذشته از استیضاح استقبال کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۰۸۹

استیضاح وزیر علوم باعثبر ملا شدن حقایق و خلاف‌های دولت گذشته خواهد شد.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه وزیر علوم باید از استیضاح استقبال کند، تاکید کرد: استیضاح وزیر علوم فرصت خوبی است تا وزیر بیاید و حقایق را برای مجلس و مردم بیان کند و تخلفاتی را که در دولت گذشته صورت گرفته افشا کند.

علی مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به سخنان یکی از اعضای جبهه پایداری مبنی بر اینکه اگر وزیر علوم از اقدامات گذشته خود توبه کند، طرح استیضاح وی را پس خواهیم گرفت، گفت: این اظهارات یک سری سخنان بی‌اساس است و اتفاقا به عقیده بنده استیضاح وزیر علوم فرصت خوبی است تا وزیر بیاید و حقایق را برای مجلس و مردم بیان کند و تخلفاتی را که در دولت گذشته صورت گرفته از جمله بورسیه غیرقانونی ۳۰۰۰ دانشجوی دکتری را برای مردم توضیح دهد.

وی با تاکید بر اینکه وزیر علوم باید از استیضاح استقبال کند، اظهار داشت: استیضاح وزیر علوم باعثبر ملا شدن حقایق و خلاف‌های دولت گذشته خواهد شد.

نماینده مردم تهران همچنین در پاسخ به سوال دیگری در خصوص شکایت برخی از نمایندگان از وی به شورای نظارت بر رفتار نمایندگان این خبر را تایید کرد و گفت: من از آقای ابوترابی فرد سوال کردم و ایشان نیز پاسخ دادند که ظاهرا نامه‌ای مبنی بر شکایت از بنده به ایشان رسیده که ظاهرا در رابطه با سخنان من در خصوص رفع حصر بوده است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از متن نامه و اینکه چه کسانی جزو امضاکنندگان این نامه بودند، اظهار بی‌اطلاعی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز