خبرگزاری کار ایران

علی‌پور خنکداری:

۸۲ هزار پرسنل صنعت فولاد سه ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۶۴۵

مردم از ما سوال می کنند شما در خصوص احزاب بحثمی‌کنید و ما سه ماه است که حقوق دریافت نکرده‌ایم.

نماینده قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی از عدم دریافت حقوق ۸۲ هزار پرسنل صنعت فولاد در ۳ ماه اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمال علی‌پور خنکداری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان ادامه رسیدگی به طرح نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی در اخطار قانون اساسی گفت: ۸۲ هزار نفر از کارکنان فولاد کشور در ماه مبارک رمضان هنوز حقوق خود را دریافت نکرده اند.

وی افزود: مردم از ما سوال می کنند شما در خصوص احزاب بحثمی‌کنید و ما سه ماه است که حقوق دریافت نکرده‌ایم، ضمن اینکه در منطقه ما نیز ۸ هزار نفر حقوق دریافت نکرده‌اند.

علیپور خنکداری همچنین با یادآوری دستور کار مجلس درباره طرح نحوه فعالیت احزاب و گروههای سیاسی، گفت: من ۵ دقیقه قبل پیشنهاد خود در خصوص بند ۴ را می خواستم ارائه کنم که خیلی سریع بند ۴ رد شده و بند ۱۱ بررسی شد.

وی ادامه داد: به طور طبیعی وقتی نماینده ای پیشنهادی می‌دهد باید ابتدا بررسی و سپس بند بعدی مطرح شود.

ابوترابی فرد در پاسخ به تذکر علیپور خنکداری گفت: تذکر شما درباره کارگران صنعت فولاد نباید الان مطرح می شد چون ربطی به موضوع جلسه نداشت اما در خصوص تذکر بعدی شما می گوییم که آیین نامه را اصلاح کنند.

وی ادامه داد: ‌ اگر ماده طولانی بود اجازه طرح پیشنهادات داده می شود و پیشنهادات نیز طبق روال بررسی می‌شود.

نایب رئیس مجلس یادآور شد: رسیدگی به ماده ای قبل از رسیدن به آن روال نبوده در هر صورت امیدواریم همکاران قبل از رسیدن به بررسی مواد مختلف پیشنهادات خود را آماده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز