خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در گفت‌وگو تلفنی با رئیس مجلس عمان:

جهان اسلام برای کمک به مردم غزه باید تحرک بیشتری داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۰۱۳

با توجه به تشدید و ادامه حملات ضد انسانی و وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع فلسطین، کشورهای اسلامی باید برای ممانعت از این حملات همفکری و رایزنی نزدیکی داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهان اسلام برای کمک به مردم غزه باید تحرک بیشتری داشته باشد، گفت: کشورهای اسلامی باید برای ممانعت از این حملات همفکری و رایزنی نزدیکی داشته باشند.

به‌ ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه رایزنی‌های خود با رؤسای مجالس کشورهای اسلامی درباره تحولات فلسطین به‌ویژه حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه بعد از ظهر امروز(یکشنبه ۲۹ تیر) با شیخ خالد بن هلال بن ناصر المعولی رئیس مجلس نمایندگان عمان به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

لاریجانی ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به مرم غزه، گفت: با توجه به تشدید و ادامه حملات ضد انسانی و وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع فلسطین، کشورهای اسلامی باید برای ممانعت از این حملات همفکری و رایزنی نزدیکی داشته باشند.

وی با بیان اینکه جهان اسلام برای کمک به مردم غزه باید تحرک بیشتری داشته باشد گفت: مجلس شورای اسلامی ایران به عنوان رئیس اتحادیه مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی میزبان تروئیکای بین المجالس اسلامی جهت بررسی راه های حمایت سیاسی از ملت فلسطین است.

رئیس مجلس عمان نیز در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن قدردانی از حمایت های همیشگی جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین گفت: حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین از ابتدای انقلاب تا کنون مثال زدنی است.

شیخ خالد بن هلال المعونی با اشاره به حملات صهیونیست ها به مردم غزه گفت: حملات رژیم صهیونیستی به غزه مایه تأسف و باعثایجاد احساس مسئولیت برای هر مسلمانی است.

وی افزود: ابتکار مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس اتحادیه مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی جهت برگزاری نشستی فوق العاده جهت حمایت سیاسی از مردم غزه نشان از حمایت واقعی و کارآمدی جمهوری اسلامی ایران از مردم غزه است.

شیخ خالد بن هلال المعولی ابراز امیدواری کرد در نشست تهران تصمیمات و طرح های مؤثری برای کمک به مردم غزه اندیشیده و مطرح شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز