خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس فلسطین:

جنگ غزه نسل‌کشی کامل علیه فلسطینیان است

کد خبر : ۱۸۸۷۲۹

اقدامات مصر برای برطرف کردن محاصره اسرائیل برطرف نشده است و ما باید به یک عبورگاه و یک گذرگاه دسترسی داشته باشیم تا مقاومت فلسطین بتواند محکم‌تر از گذشته مقاومت‌کند.

رییس مجلس فلسطین فجایع غزه را نسل کشی مردم فلسطین خواند و گفت: و اگر جلوی اسرائیل گرفته نشود قتل‌های زنجیره‌ای وی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس مجلس فلسطین در نشست تروئیکای اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: شهرک‌نشینان دست به ارتکاب جنایات وحشیانه‌ای زدند و حتی یک جوان را زنده زنده سوزاندند.

وی ادامه داد: غزه امروز دارد نابود می‌شود و فرزندان و جوانان در زندان اسرائیل فداکاری می‌کنند و با مقاومت خود دنبال آزادی غزه هستند.

رئیس مجلس فلسطین خاطرنشان کرد: طی دو هفته گذشته غزه بیش از ۶۰۰ شهید و ۳۴۰۰ زخمی داده است و همچنین بیش از ۲ هزارخانه در غزه تخریب شده است. این در حالی است غزه هنوز نتوانسته تخریب‌های دو جنگ گذشته را بازسازی کند.

ازدنون خاطرنشان کرد: جنگی که اسرائیل امروز علیه ما به راه انداخته یک نسل‌کشی کامل است.

رئیس مجلس فلسطین گفت: بیمارستان‌های غزه امروز دیگر جایی برای پذیرش مجروحان ندارد و ما باید این موضوع را برای مجامع بین‌المللی روشن کنیم. چنانچه رسانه‌های اسرائیل امروز وانمود کرده است که این موشک‌های غزه است که دارد اسرائیل را از بین می‌برد اما اصل ماجرا چیز دیگری است و موشک‌های اسرائیل و تانک‌های این کشور کودکان و زنان غزه را هدف گرفته است.

رئیس مجلس فلسطین تصریح کرد: اقدامات مصر برای برطرف کردن محاصره اسرائیل برطرف نشده است و ما باید به یک عبورگاه و یک گذرگاه دسترسی داشته باشیم تا مقاومت فلسطین بتواند محکم‌تر از گذشته مقاومت‌کند.

وی گفت: جنایت وحشتناک اسرائیل را می‌توان در شجاعیه مشاهده کرد چرا که در این شهرک ۶۵ نفر به شهادت رسیده‌اند و اگر جلوی اسرائیل گرفته نشود قتل‌های زنجیره‌ای وی ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: ما از بین‌المللی درخواست داریم که اسرائیل راتحت فشار قرار دهند تا اسرای فلسطینی را آزاد کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز