خبرگزاری کار ایران

جعفری با اشاره به جلسه امروز وزیر علوم با نمایندگان متقاضی طرح استیضاح:

دغدغه‌های اصلی نمایندگان به قوت خود باقی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۳۰۱

قاسمی از توافقی برای برگزاری نشستی دیگر با حضور متقاضیان طرح استیضاح با وزیر علوم قبل از اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بعد از تعطیلات خبر داد

یک عضو کمیسیون آموزش مجلس جلسه امروز وزیر علوم با نمایندگان متقاضی طرح استیضاح را جلسه‌ای مثبت و دوستانه توصیف کرد و گفت: بخشی از دغدغه‌های نمایندگان در این جلسه توسط وزارت علوم پاسخ گفته شد اما هنوز دغدغه‌های اصلی نمایندگان بدون پاسخ مانده لذا مقرر شد تا آخر تعطیلات مجلس برای پاسخگویی به این دغدغه‌ها فرصتی در اختیار وزیرعلوم قرار گیرد.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با جلسه امروز متقاضیان طرح استیضاح وزیر علوم با فرجی‌دانا وزیر علوم اظهار توضیح داد: در این جلسه که در راستای بررسی دغدغه‌ها، سوالات و خواسته‌های قانونی نمایندگان برگزار شده بود یکسری از سوالات که قبلا نیز مطرح شده بود مطرح شد و وزیر در این جمع دوستانه گزارشی را در خصوص اقداماتی که در جهت رفع دغدغه‌های نمایندگان تاکنون انجام گرفته ارائه دادند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: بخشی از دغدغه‌های نمایندگان توسط وزارت علوم پاسخ گفته شده اما هنوز دغدغه‌های اصلی نمایندگان بدون پاسخ مانده لذا مقرر شد تا آخر تعطیلات مجلس برای پاسخگویی به این دغدغه‌ها فرصتی در اختیار وزیرعلوم قرار گیرد.

وی همچنین از توافق برگزاری نشستی دیگر با حضور متقاضیان طرح استیضاح با وزیر علوم قبل از اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بعد از تعطیلات خبر داد و گفت: در این جلسه قرار است در خصوص اقدامات وزیر علوم یک جمع‌بندی صورت بگیرد.

نماینده بجنورد و میانه در پایان یادآور شد: این جلسه صرفا با حضور منتخبینی از نمایندگان متقاضی استیضاح نظیر آقایان زارعی، نبویان، آصفری، موسوی‌ لارگانی و همچنین وزیر علوم برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز