خبرگزاری کار ایران

آصفری با اشاره به جلسه امروز استیضاح‌کنندگان با وزیر علوم:

دغدغه‌های استیضاح‌کنندگان به قوت خود باقی است / فردا تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۴۰۵

استیضاح‌کنندگان فردا در کمیسیون تلفیق جلسه‌ای برگزار خواهند کرد. این جلسه ساعت ۱۲ ظهر برگزار می‌شود و کمیته پیگیری جمع‌بندی جلسه امروز را به استیضاح‌کنندگان منتقل خواهد کرد و در آنجا در خصوص اینکه چه تصمیمی گرفته شود، نتیجه‌گیری خواهد شد.

عضو کمیته پیگیری استیضاح وزیر علوم از جلسه فردای استیضاح‌کننده‌ها در کمیسیون تلفیق خبر داد و گفت: فردا در مورد استیضاح فرجی دانا تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.
محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز کمیته پیگیری استیضاح وزیر علوم با فرجی دانا گفت: در این جلسه عنوان شد که بخشی از دغدغه‌های استیضاح‌کنندگان حل شده اما برخی از آنها همچنان به قوت خود باقی است.
وی افزود: در وزارتخانه علوم از جلسه قبل تاکنون تغییری که قابل مطرح شدن باشد رخ نداده است. ما امیدواریم که وزیر به دغدغه نمایندگان استیضاح‌کننده تمکین کند.
عضو کمیته پیگیری استیضاح وزیر علوم با اشاره به اینکه استیضاح‌کنندگان فردا در کمیسیون تلفیق جلسه‌ای برگزار خواهند کرد، گفت: این جلسه ساعت ۱۲ ظهر برگزار می‌شود و کمیته پیگیری جمع‌بندی جلسه امروز را به استیضاح‌کنندگان منتقل خواهد کرد و در آنجا در خصوص اینکه چه تصمیمی گرفته شود نتیجه‌گیری خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز