خبرگزاری کار ایران

با رای نمایندگان مجلس؛

وزارت بهداشت موظف به مدیریت برنامه سلامت باروری و فرزندآوری شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۷۵۹

از مجموع ۲۳۲ نماینده حاضر در جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۶۹ رای موافق، ۹ رای مخالف و ۶ رای ممتنع با اصل ماده ۵ طرح یک فوریتی افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش نرخ رشد جمعیت موافقت کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح یک فوریتی افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را موظف کردند که مدیریت برنامه سلامت باروری و فرزندآوری را در راستای بند ۴ سیاست های کلی جمعیت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری استمرار دهد و آنرا بهبود بخشد.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح یک فوریتی افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت از مجموع ۲۳۳ نماینده حاضر در جلسه با ۱۵۶ رای موافق، ۱۱ رای مخالف و ۸ رای ممتنع به اصل ماده ۴ این طرح رای مثبت دادند.

در ماده ۴ این طرح آمده است وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظف است مدیریت برنامه سلامت باروری و فرزندآوری را در راستای بند ۴ سیاست های کلی جمعیت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری استمرار دهد و آنرا بهبود بخشد.

همچنین از مجموع ۲۳۲ نماینده حاضر در جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۶۹ رای موافق، ۹ رای مخالف و ۶ رای ممتنع با اصل ماده ۵ طرح یک فوریتی افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش نرخ رشد جمعیت موافقت کردند.

در ماده ۵ این طرح آمده است از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون عبارت(حداکثر تا سه فرزند) در بند ۲ و تبصره ۳ ماده ۹ قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت مصوب ۱۳/۶ / ۱۳۷۰ با اصلاحات و الحاقات بعدی آن و عبارت(حداکثر سه فرزند) در بند ۴ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸/۷ / ۸۶ حذف می شود و قانون تنظیم خانواده و جمعیت مصوب ۲۶/۲ / ۷۲ و قانون اصلاح قانون تنظیم خانواده و جمعیت مصوب ۲۲/۲ / ۸۸ تبصره ماده ۷ قانون تامین خدمات درمانی مستخدمین دولت مصوب ۲۷/۱۲ / ۵۱ نسخ می گردد. /

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز