خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی در تذکر آیین نامه ای:

برخی اخبار صدا و سیما اشتباه و کذب است / نشست غیر علنی روز گذشته مجلس بدون حضور نوبخت بود

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۷۹۱

سازمان صدا و سیما باید در انجام امور و وظایف خود دقت لازم را داشته باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه برخی اخبار صدا و سیما اشتباه و کذب است، گفت: در سطح استان اصفهان هم شاهد هستیم که اخبار نمایندگان به موقع پخش نمی شود.

به گزارش ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۲۲مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۶ آیین نامه داخلی مجلس گفت: براساس این مواد شأن و منزلت مجلس باید حفظ شود اما متأسفانه برخی اوقات شاهد هستیم که اخباری از طریق صدا و سیما پخش می شود که این اخبار اشتباه و کذب است.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هفته گذشته دو بار شاهد اشتباهات صدا و سیما بودیم به طوری که روز گذشته شبکه ۳ سیما و اخبار ۲۲ اعلام کرد که جلسه غیرعلنی مجلس راجع به مسائل و اظهارات رئیس جمهور و با حضور نوبخت بوده است همچنین در سطح استان اصفهان هم مواجه هستیم که اخبار نمایندگان به موقع پخش نمی شود.

دکتر علی لاریجانی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: سازمان صدا و سیما باید در انجام امور و وظایف خود دقت لازم را داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز