خبرگزاری کار ایران

حسینیان در تذکر شفاهی:

ما دلواپس هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۸۹۹

ما در مقابل دشمن انقلاب کردیم تا پوزه استکبار جهانی را به خاک بمالیم اما وقتی که تسلیم در مقابل دشمن می شود شجاعت و معامله کردن در سر دستاوردهای هسته ای شجاعت است ما نگران از تسلیم شدن داشته و ما دلواپس هستیم البته ما از همه این موارد می ترسیم اما بدانید که ما بر سر ارزش های انقلاب با کسی معامله نمی کنیم.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه ما بر سر ارزش های انقلاب با کسی معامله نمی کنیم گفت: امروز متأسفانه به جای اینکه به خودی ها لبخند زده شود با آنها با عبوسی برخورد می شود.

به گزارش ایلنا، روح الله حسینیان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی گفت: خدایا تو شاهدی که ما جنگ قدرت با کسی نداریم ما نگران کم رنگ شدن ارزش های انقلاب اسلامی هستیم مردم ایران انقلاب کردند تا از شر اندیشه های حاکم لیبرالی در جهان نجات پیدا کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ‌اگر شهردار تهران یک اقدام در رابطه با تکریم بانوان برای احیای ارزش های انقلابی و اسلامی انجام داد ملاحظه کردید که اعضای دولت گفتند که با کنوانسیون های خارج از کشور قابل جمع نیست بنابراین ما باید از ارزش های انقلاب بگذریم.

وی تصریح کرد: این درست همان چیزی است که قبل از انقلاب وقتی که حضرت امام(ره) نامه ای درباره حذف سوگند به قرآن نوشتند آقای اعلم نخست وزیر وقت گفت که ما باید مقتضیات بین المللی را مراعات کنیم اما حضرت امام گفتند که مگر می شود با مقتضیات بین المللی احکام اسلامی را خدشه دار کرد ما نگرانیم و ما واقعا دلواپس بوده و می ترسیم و می لرزیم از این مسائل ما از اینکه مردم ایران انقلاب کردند تا از شر امپریالیسم نجات پیدا کرده اما امروز متأسفانه به جای اینکه به خودی ها لبخند زده شود در مقابل قدرتمندان لبخند دیپلماتیک زده شده و در مقابل خودی ها با عبوسی برخورد می شود و ما نگران از این مسائل هستیم.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد: ما در مقابل دشمن انقلاب کردیم تا پوزه استکبار جهانی را به خاک بمالیم اما وقتی که تسلیم در مقابل دشمن می شود شجاعت و معامله کردن در سر دستاوردهای هسته ای شجاعت است ما نگران از تسلیم شدن داشته و ما دلواپس هستیم البته ما از همه این موارد می ترسیم اما بدانید که ما بر سر ارزش های انقلاب با کسی معامله نمی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز