خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در نطق پیش از دستور:

آزادگان در اردوگاه‌های صدام ستمکار مجاهدت مضاعف داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۷۳۴

شهید ابوترابی نقش بسزایی در ساماندهی وضعیت آزادگان در اردوگاه‌ها داشتند و با اخلاق، حلم و رفتار پسندیده توانستند یک میدان مجاهدت عظیم دیگری را با حضور آزادگان خلق کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آزادگان درمیدان رزم و اردوگاه های صدام مجاهدت مضاعف داشتند، گفت: شهید ابوترابی نقش بسزایی در ساماندهی وضعیت آزادگان داشت.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در آغاز نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور، گفت: سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامی می‌داریم، آزادگان هم درمیدان رزم و هم در اردوگاه های صدام در مقابل شکنجه‌های این رژیم ستمکار مجاهدت مضاعف داشتند.

وی ادامه داد: ازاین رو شخصیت‌های برجسته‌ای درکشور هستند که الگو قرار گرفتند، ما این روز را به آزادگان عزیز به ویژه نمایندگان آزاده و خانواده‌های آنها تبریک و تهنیت می‌گوییم و همیشه در دل ملت ایران قرار دارند، مخصوصا یاد می‌کنیم ازشهید ابوترابی که وی نقش بسزایی در ساماندهی وضعیت آزادگان در اردوگاه‌ها داشتند و با اخلاق، حلم و رفتار پسندیده توانستند یک میدان مجاهدت عظیم دیگری را با حضور آزادگان خلق کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی، افزود: یاد این عزیز سفر کرده را گرامی می داریم و برای علو درجات وی از خداوند طلب مغفرت می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز