خبرگزاری کار ایران

رسایی:

آقای وزیر پیش از استیضاح با بورسیه‌های غیر قانونی برخورد کنید

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۷۸۳

آقای رئیس جمهور ما شما را با رای اکثریت ولو هفت درصد بیشتر رئیس جمهور خود می‌دانیم و دوست نداریم که یک رئیس جمهور با ادبیاتی سخن بگوید که حامیانش سرافکنده باشند.

یکی از نمایندگان تهران در مجلس گفت: آقای وزیر چرا تاکنون دست روی دست گذاشته‌اید و در خصوص بورسیه‌های غیرقانونی سکوت کرده‌اید؟ تا روز چهارشنبه که رای اعتماد نگرفته‌اید با هر بورسیه غیر قانونی از هر پست و جناحی برخورد کن.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید رسایی در نطق میان دستور خود با اشاره به صحبت‌های هفته گذشته رئیس جمهور یادآور شد: هفته قبل رئیس جمهور برای چندمین بار با حالت عصبانی پس از کم‌سواد و بی‌شناسنامه خواندن منتقدان آنها را بزدل سیاسی نامید و به جهنم حواله داد و حتی سایت ریاست جمهوری مجبور شد برای چند ساعت این خبر را از روی خروجی خود حذف کند.

وی با بیان اینکه حامیان روحانی نیز حتی نتوانستند در این میان از ادبیات او دفاع کنند، گفت: این ادبیات چند باره نقض قسمی است که رئیس جمهور یاد کرده است. وقتی رئیس دولت قبل مقابل دشمنان ملت ایران از این ادبیات استفاده می‌کرد برخی ندای واویلا سر می‌دادند که آبروی جمهوری اسلامی رفت و ادب مرد به ز دولت اوست اما امروز این ادبیات از زبان رئیس جمهور خطاب به نیمی از رای‌دهندگان که به او رای ندادند استفاده می‌شود و آنها بی‌سواد خطاب می‌شوند اما اوبامای آدم‌کش از دید رئیس جمهور فردی باهوش می‌شود.

رسایی افزود: آقای رئیس جمهور ما شما را با رای اکثریت ولو هفت درصد بیشتر رئیس جمهور خود می‌دانیم و دوست نداریم که یک رئیس جمهور با ادبیاتی سخن بگوید که حامیانش سرافکنده باشند. رهبری در بهمن سال گذشته وقتی رئیس جمهور از ادبیات نامناسب استفاده کرد وی را به شرح صدر دعوت نمود و به منتقدان فرمودند که وقتی هنوز شش ماه از شروع به کار دولت نگذشته است مراعات حال دولت را بکنند اما آقای رئیس جمهور دولت امروز در یک سالگی است و انتظارات در این مدت بسیار بوده است.

وی ادامه داد: امروز همه دندان بر لب گذاشتند تا شما بهانه‌ای نداشته باشید. یادتان رفت که در ایام تبلیغات انتخاباتی گفتید شاخص تورم را بانک مرکزی و مرکز آمار مشخص نمی‌کند بلکه جیب مردم مشخص کننده آمار است. در حالی که امروز جیب مردم می‌گوید نه تنها گرانی حل نشده بلکه تحقیر هم وجود دارد.

رسایی خاطرنشان کرد: مردم ما گرانی را تحمل می‌کنند اما تحقیر را نه. آقای رئیس جمهور ما در طول یکسال مذاکرات کم تحقیر نشده‌ایم اگر ما به جهنم برویم آیا از مشکلاتی که با سیاست‌های انفعالی شما حاصل شده کاسته خواهد شد؟

وی با تاکید بر اینکه دولت همه تخم‌مرغ‌های خود را در سبد مذاکرات گذاشته است گفت: این دولت از بحثاقتصاد مقاومتی و اشتغال غفلت کرده و به این دل خوش کرده است که دیوار تحریم کوتاه شده اما نظر رهبری در مورد نتایج مذاکرات این است که فرمودند مذاکرات نه تنها فایده‌ای نداشت بلکه تحریم‌ها، تحقیرها و گستاخی‌های طرف مقابل بیشتر شد این یعنی آقای روحانی بیدار شو. هیچ تحریمی ترک برنداشته شده است.

نماینده مردم تهران با اشاره به بحثاستیضاح وزیر علوم نیز گفت: آقای وزیر چرا تاکنون دست روی دست گذاشته‌اید و در خصوص بورسیه‌های غیرقانونی سکوت کرده‌اید؟ تا روز چهارشنبه که رای اعتماد نگرفته‌اید با هر بورسیه غیر قانونی از هر پست و جناحی برخورد کن.

وی افزود: دو شب قبل نجفی‌قلی حبیبی در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد چرا باید اینقدر برای تاسوعا و عاشورا هزینه شود این فرد امروز از حامیان وزیر علوم است. آقای محترم عاشورا همان است که دودمان پهلوی را بر باد داد و همان چیزی است که ۹ دی دودمان حامیان فتنه را بر هم زد و از این به بعد نیز خواهد زد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز