خبرگزاری کار ایران

بائوج لاهوتی در تذکر شفاهی:

منافع یک عده خاص در واردات محصولات کشاورزی به منافع ملی ترجیح داده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۹۰۶

استان گیلان سالانه هزار میلیمتر بارندگی دارد، متاسفانه مردم این استان با مشکل کمبود آب مواجهند که این تنها به علت سوءمدیریت مسئولان است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه متاسفانه واردات محصولات کشاورزی از خارج از کشور به کشاورزان آسیب رسانده است، تصریح کرد: مسئولان مربوطه باید جلوی واردات محصولات کشاورزی را بگیرند، متاسفانه منافع یک عده خاص که در دستگاه‌های دولتی نفوذ دارند بر منافع ملی ترجیح داده می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهرداد بائوج لاهوتی در نشست علنی امروز(یکشنبه ۲۶ مرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: هیات رئیسه در توزیع نامه‌ها و طرح‌ها در صحن علنی مجلس دقت بیشتری به خرج دهد، زیرا هنوز در رابطه با موضوعی از سوی نمایندگان امضا نشده است، ‌ شاهدیم که یک طرح با اجازه هیات رئیسه در صحن علنی پخش و توزیع شده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس نهم در تذکری به وزیر کشور بر لزوم توجه دولت به مقوله تقسیمات کشوری تاکید کرد و گفت: هم‌اکنون در این رابطه قوانین متعددی وجود دارد اما شاهدیم که براساس مصوبه هیات دولت موضوع تقسیمات کشوری و ارتقای مناطق متوقف شده است، از این‌رو وزارت کشور و دولت باید در جهت اجرای دوباره این موضوع اقدام کنند.

وی در تذکر دیگری به وزیر نیرو با بیان اینکه استان گیلان سالانه هزار میلیمتر بارندگی دارد، افزود: متاسفانه مردم این استان با مشکل کمبود آب مواجهند که این تنها به علت سوءمدیریت مسئولان است.

لاهوتی با تاکید بر اینکه متاسفانه واردات محصولات کشاورزی از خارج از کشور به کشاورزان آسیب رسانده است، تصریح کرد: مسئولان مربوطه باید جلوی واردات محصولات کشاورزی را بگیرند، به طور مثال در استان گیلان محصولات برنج و پیله ابریشم بسیار آسیب خورده است، از این‌رو شاهدیم که منافع یک عده خاص که در دستگاه‌های دولتی نفوذ دارند بر منافع ملی ترجیح داده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز