خبرگزاری کار ایران

با شروع به کار مجلس؛

انتخاب عضو ناظر در هیأت نظارت بر مطبوعات در دستور کار امروز

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۹۶۸

جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۱۹۸ نفر از نمایندگان راس ساعت ۸:۱۵ آغاز به کار کرد.

جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۱۹۸ نفر از نمایندگان راس ساعت ۸:۱۵ آغاز به کار کرد.

محمدحسین فرهنگی، عضو هیأت رئیسه مجلس نیز دستور کار صحن علنی امروز خانه ملت را به شرح زیر قرائت کرد:

۱. ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد طرح اصلاح قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی(تقاضای تغییر دستور در جلسه علنی مورخ ۲۱/۵ / ۱۳۹۳ به تصویب رسیده است)

۲. انتخاب دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران(موضوع ماده ۱ قانون نحوه اجرای اصل ۱۷۵ قانون اساسی در بخش نظارت مصوب ۱۱/۷ / ۱۳۷۰ مجمع تشخیص مصلحت نظام)

۳. انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر در هیأت نظارت بر مطبوعات(موضوع بند ج ماده ۱۰ قانون مطبوعات مصوب ۲۲/۱۲ / ۱۳۶۴ و اصلاحیه بعدی آن مصوب ۳۰/۱ / ۱۳۷۹)

۴. انتخاب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی از بین اعضای ثابت کمیسیون با پیشنهاد هیأت رئیسه(در اجرای تبصره یک ماده ۴۸ آیین نامه داخلی مجلس) در دستور هفته جاری قرار دارد.

۵. گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح یک فوریتی الحاق سه بند به مواد ۲ و ۴ قانون تشکیل شورای عالی اشتغال(اعاده شده از شورای نگهبان)

۶. گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح جامع کاداستر کشور(اعاده شده از شورای نگهبان)

۷. ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم و اصلاح بعدی آن(یک فوریتاین طرح در جلسه علنی مورخ ۳/۸ / ۱۳۹۱ به تصویب رسید)

۸. گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد طرح نجات و احیای دریاچه ها و تالاب های کشور(یک فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ ۲۸/۸ / ۱۳۹۱ به تصویب رسید)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز