خبرگزاری کار ایران

بهمنی در نطق میان دستور:

مجلس در مشی اعتدال با دولت همراه باشد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۷۸۶

ملت ایران از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای پشتیبانی می‌کند و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای نمادی از مقاومت و تدبیر است که تاکنون توانسته با تدبیر سربلند بیرون آید.

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تعامل دولت، مجلس و شبکه بانکی مشکلات موجود در نظام بانکی کشور برطرف شود.

به گزارش ایلنا، مهناز بهمنی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز با برشمردن اقدامات مثبت دولت در یک سال گذشته گفت: تاکنون دولت یازدهم برای حل مشکلات اقتصادی، کاهش تورم و همچنین در جهت تداوم اجرای سیاست‌های خود مبتنی بر مبارزه با فساد اقتصادی گام‌های خوبی را برداشته است.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بر همه مسئولان و مجلس است که در مشی اعتدال با دولت همراهی داشته باشند زیرا از آغاز کار در موضوعات اقتصادی، سیاست خارجی و بهداشت و درمان گام‌های موثری در جهت مرتفع ساختن مشکلات کشور برداشته شده است.

وی افزود: امروز نظام بانکداری کشور با مشکلات عدیده‌ای همچون ساختار ناکارآمد بانک مرکزی و وجود قارچ‌گونه موسسات مالی و اعتباری مواجه است که باید با تعامل دولت، مجلس و شبکه بانکی این مشکلات رفع شود زیرا با روح قانون بانکداری بدون ربا سازگار نیست.

این نماینده مجلس به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: در زمینه مساله هسته‌ای کشورهای غربی و حامیان آن باید بدانند ملت ایران از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای پشتیبانی می‌کند و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای نمادی از مقاومت و تدبیر است که تاکنون توانسته با تدبیر سربلند بیرون آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز