خبرگزاری کار ایران

انصاری در گفت و گو با ایلنا:

تندروها دنبال به دست گرفتن راس مجلس بعدی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۷۳۱

یکی از اتفاقاتی که در آخرین جلسه فراکسیون رهروان ولایت رخ داد این بود که از گروه‌ها و فراکسیون‌های دیگر نیز در این جلسه حضور پیدا کرده و با اظهار نظرهای خود فضای جلسه را مسموم کرد.

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی معتقد است که هدف تندروها از اقداماتشان در دست گرفتن راس مجلس بعدی است و در همین راستا فراکسیون رهروان ولایت باید فعالیت موثرتری را از خود نشان دهد.

محمد سعید انصاری در گفت گو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با لزوم تقویت فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: فراکسیون رهروان ولایت مجلس در بحثاستیضاح وزیر علوم آنگونه که باید و شاید لازم بود، ورود پیدا نکرد. به همین دلیل بود که اقلیت تندروی مجلس احساس کردند که تعدادشان بیشتر و عملکردشان بهتر از گذشته شده و به نوعی خود را اکثریت مجلس تصور کردند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نظر من فراکسیون رهروان ولایت باید از حالت فعلی بیرون بیاید و از خود فعالیتی نشان دهد. اعضای این فراکسیون نباید کوتاه بیایند بلکه باید بهبود شرایط مجلس را سرلوحه کار خود قرار دهند که برای این کار هم نیاز به فعالیت‌های موثرتری در مواردی مثل استیضاح وزیر علوم دارند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شیوه‌های تقویت فراکسیون رهروان ولایت نیز خاطرنشان کرد: افزایش جلسات شاید آنچنان راهکار مناسبی نباشد. من فکر می‌کنم که بحثدر جلسات فراکسیون مهم است. از سوی دیگر نباید افراد غیر عضو در جلسات فراکسیون رهروان ولایت حضور پیدا کنند. یکی از اتفاقاتی که در آخرین جلسه فراکسیون رخ داد این بود که از گروه‌ها و فراکسیون‌های دیگر مجلس نیز در جلسه فراکسیون رهروان ولایت حضور پیدا کرده و با اظهار نظرهای خود فضای جلسه را مسموم کرد.

انصاری یادآور شد: از هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت انتظار می‌رود که اجازه حضور افراد غیر عضو در فراکسیون را در جلسات ندهند.

وی در پاسخ به این سوال که هدف اقلیت تندروی مجلس از تلاش برای تضعیف آقای لاریجانی را چه می‌دانید؟ گفت: به نظر من آنان در پی آن هستند که با اقدامات فعلی خود، راس مجلس بعدی را از همین حالا در دست بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز