خبرگزاری کار ایران

نجابت در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

رسیدگی به برخی از تخلفات سعید مرتضوی نیاز به بررسی بیشتری دارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۲۲۳

پرونده کهریزک، تخلفات سازمان تامین اجتماعی و شکایت آقای فاضل لاریجانی از مرتضوی چند پرونده‌ دادستان سابق تهران است.

یک نماینده مجلس با اشاره به برگزاری جلسه بازپرسی سعید مرتضوی می گوید که هنوز مشخص نیست که رسیدگی به تخلفات سعید مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی آغاز شده است یا خیر.

حسین نجابت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با پرونده تخلفات سعید مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی گفت: به برخی از پرونده‌های این فرد رسیدگی صورت گرفته است و باید دید پرونده‌هایی که مورد رسیدگی قرار گرفته است، چیست؟ البته هنوز حکمی برای آقای مرتضوی صادر نشده است اما روال کار قوه قضاییه نشان می‌دهد که بررسی‌ها در مورد تخلفات این فرد آغاز شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همین چند روز پیش بود که سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که دادگاه برای آقای مرتضوی تشکیل شده است. این دادگاه هم برای مصادیق مختلفی تشکیل شده بود تا به اتهامات این فرد رسیدگی صورت بگیرد.
این نماینده مجلس در ادامه یادآور شد: این دادگاه برای چند پرونده تشکیل شده بود. پرونده کهریزک، تخلفات سازمان تامین اجتماعی و شکایت آقای فاضل لاریجانی از وی چند عنوان این پرونده‌ها بوده است. یعنی به سه تا چهار پرونده رسیدگی شده بود. تا جایی که من اطلاع دارم هم در مورد برخی از این پرونده‌ها صدور حکم قضایی نیاز به بررسی های بیشتری دارد تا حکم صادر شود. در نتیجه به برخی از پرونده‌های آقای مرتضوی رسیدگی شده است اما مشخص نیست که نوبت به پرونده تامین اجتماعی رسیده است یا خیر؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز