خبرگزاری کار ایران

نماینده حقوقی مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

بررسی پرونده شکایت از احمدی‌نژاد متوقف شده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۷۵۳

قانون اساسی می‌گوید همگان در برابر قانون مساوی هستند. بنابراین همین قانون و اصول آن هم باید در مورد آقای احمدی‌نژاد هم رعایت شود.

نماینده حقوقی مجلس در پرونده شکایت از محمود احمدی‌نژاد می‌گوید که هنوز هیچ خبر جدیدی در مورد این پرونده نشده است.

مجتبی ملک‌افضلی نماینده حقوقی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده شکایت مجلس شورای اسلامی از محمود احمدی‌نژاد گفت: متاسفانه درباره این پرونده که زمان زیادی هم از آن گذشته است هیچگونه تصمیم‌گیری جدیدی اتخاذ نشده و یا اگر تصمیم جدیدی هم اتخاذ شده است حداقل این است که به ما هیچ اطلاعی داده نشده است.

وی افزود: قانون اساسی می‌گوید همگان در برابر قانون مساوی هستند. بنابراین همین قانون و اصول آن هم باید در مورد آقای احمدی‌نژاد هم رعایت شود.

نماینده حقوقی مجلس در پرونده شکایت از رئیس جمهور سابق ادامه داد: بی‌خبری از این پرونده بعد از ۹ ماه این را به ما نشان می‌دهد که پرونده متوقف است و قرار نیست خبر جدید از آن بیرون بیاید.

گفتنی است محمود احمدی‌نژاد آذر ماه سال گذشته با شکایت مجلس شورای اسلامی به دلیل عدم ابلاغ و اجرای برخی قوانین به دادسرا احضار شد که با وجود شکایت‌های دیگر و حضور شاکیان در جلسه دادگاه، محمود احمدی‌نژاد از حضور در دادگاه خودداری کرد. مسئولان قضایی نیز تا چندی پیش اعلام کردند که این پرونده در وقت احتیاط و نظارت قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز