خبرگزاری کار ایران

خسروی در تذکر شفاهی:

۷۵ هزار رأس دام عشایر از بین رفته است

کد خبر : ۲۰۷۷۴۷

اظهارات وزیر کشور مبنی بر اینکه تقسیمات کشوری را در دست اقدام داریم عملی نشده و با توجه به استانداردها و معیارهای تقسیمات کشوری از ارتقاء فولاد محله به فولادشهر جلوگیری شده است که این کار خلاف قانون است.

نماینده مردم سمنان با تاکید بر اینکه وزارت کشور از اجرای قوانین سرپیچی می‌کند، گفت: اظهارات وزیر کشور مبنی بر اینکه تقسیمات کشوری را در دست اقدام داریم عملی نشده و با توجه به استاندارد‌ها و معیارهای تقسیمات کشوری از ارتقاء فولاد محله به فولادشهر جلوگیری شده است که این کار خلاف قانون است.

به گزارش خبرنگار ایلنا نماینده مردم سمنان، ‌ مهدیشهر و سرخه در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک ماه مهر، هفته دفاع مقدس و با آرزوی موفقیت برای رییس جمهور در سفر به نیویورک در تذکری شفاهی گفت: ۷۵ هزار رأس دام عشایر از بین رفته است. مسئولان وزارت جهاد کشاورزی چه زمانی می‌خواهند مشکلات عشایر را رفع کنند خواسته کشاورزان واگذاری علوفه در مقابل دریافت گوشت بود که فکر می‌کنم خواسته زیادی نباشد.

علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان، ‌ مهدیشهر و سرخه در تذکری دیگر به وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: به وزیر راه و شهرسازی تذکر می‌دهم که علی رغم حمایت همه جانبه مسئولان استان در کاهش تصادفات جاده‌ای متأسفانه روزانه حدود یک و نیم نفر در جاده‌های استان کشته می‌شوند بنابراین درخواست ما با توجه به عبور ۲۵ میلیون نفر زائر از جاده‌های این استان به مشهد در اجرای باند دوم آزاد راه حرم تا حرم باید تسریع انجام گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تذکری دیگر به وزیر کشور مبنی بر اینکه وزارت کشور از اجرای قوانین سرپیچی می‌کند افزود: چرا وزارت کشور از اجرای قانون سرپیچی می‌کند اظهارات وزیر کشور مبنی بر اینکه تقسیمات کشوری را در دست اقدام داریم عملی نشده و با توجه به استاندارد‌ها و معیارهای تقسیمات کشوری از ارتقاء فولاد محله به فولادشهر جلوگیری شده است که این کار خلاف قانون است و تذکر آخر به وزیر کشور در خصوص تبعیض در حقوق در وزارت کشور و سازمان‌های تابعه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز