خبرگزاری کار ایران

جلسه علنی مجلس مطرح شد؛

عذرخواهی ابوترابی‌فرد از رسایی / تشکر رسایی از ظریف

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۷۷۴

نایب رییس مجلس در جلسه علنی از به کار بردن واژه عربده کش در مواجهه با یکی از نمایندگان مجلس عذرخواهی کرد.

نائب‌رییس مجلس از حمیدرسایی بابت استفاده از واژه عربده‌کشی عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد رییس جلسه علنی امروز صبح مجلس چند دقیقه پس از تذکر رسایی گفت: فرمایشات آقای رسایی بسیار خوب و به موقع بود و با اینکه تذکر مربوط به موضوع نبود من اجازه دادم که این تذکر مطرح شود. حقیر واژه‌ای گفتم که از بابت آن پوزش می‌طلبم و اگر آن واژه لایق کسی بوده لایق خودم بوده است.

بعد از اظهارات ابوترابی فرد همچنین حمید رسایی نیز در اظهاراتی اعلام کرد که با اینکه بنده منتقد آقای روحانی و سیاست خارجی ایشان هستم اما اجازه نمی‌دهم که به رییس جمهور ما توهین شود و از ایشان هم تشکر می‌کنم بابت اینکه با مسئولان آمریکایی ملاقات نکردند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان در ادامه یادآور شد: اما من گله دارم که چرا پاسخ این کشور(انگلیس) را ندادند و در سخنرانی خود در مجمع عمومی در این باره صحبتی نکردند. از نخست وزیر انگلستان تشکر می‌کنم که اثبات کرد سگ زرد برادر شغال است و از وزیر امور خارجه هم تشکر می‌کنم که در برابر نحوه نشستن بی‌ادبانه نخست وزیر انگلستان واکنش نشان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز