خبرگزاری کار ایران

کارخانه ای در تذکر شفاهی:

مسئولان نظام با قدرت‌های ورشکسته سیاسی با اقتدار برخورد کنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۸۹۸

جای تاسف دارد که رئیس دانشگاه پیام نور استان به خاطر سخنرانی بنده برکنار شدند حال سوال من این است که این موضوع با کدام منطق و اعتدال جور در می‌آید.

یک نماینده مجلس با بیان اینکه ایران در موج چهارم تحول جهانی تحت هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری چون نگینی درخشان در معادلات سیاسی منطقه و جهانی است گفت: شایسته است مسئولان نظام در برخورد با قدرتهای ورشکسته سیاسی با اقتدار برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم کارخانه ای در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی گفت: در حالی که در موج چهارم تحول جهانی جمهوری اسلامی ایران تحت هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری چون نگینی درخشان در معادلات سیاسی منطقه ای و جهانی می درخشد شایسته است مسئولان نظام در برخورد با قدرت های ورشکسته سیاسی با اقتدار برخورد کرده و در ادامه مذاکرات در دفاع از حقوق هسته ای ملت ایران در دستیابی به ۱۹۰ هزار قدرت غنی سازی یک ذره کوتاه نیایند.

نماینده مردم همدان در تذکر دیگر خود خطاب به وزارت علوم، ‌تحقیقات و فناوری مبنی بر برکناری رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان افزود: در شهریور ماه که مسابقات سراسری بسکتبال دانشگاههای پیام نور کشور در همدان برگزار شد بنده در آن جا دعوت شده و از من خواستند چند دقیقه صحبت کنم.

کارخانه ای تصریح کرد: جای تاسف دارد که رئیس دانشگاه پیام نور استان به خاطر سخنرانی بنده برکنار شدند حال سوال من این است که این موضوع با کدام منطق و اعتدال جور در می‌آید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما انتظار داریم رئیس جمهور با این نوع شیوه برخوردها که خلاف اعتدال و وهن آن است برخورد شایسته ای کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز