خبرگزاری کار ایران

منظری توکلی در تذکر شفاهی:

وزیر کار پیگیر پرداخت حقوق و مطالبات بازنشستگان فولاد باشد

کد خبر : ۲۰۸۹۱۴

به وزیر راه و شهرسازی نسبت به احداثراه‌آهن کرمان، بافت و سیرجان تذکر می‌دهم، چرا که این پروژه در مدت زمان کوتاهی باید عملیاتی شود و نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز در منطقه باید اقدامات اساسی انجام شود.

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید پیگیر پرداخت حقوق و مطالبات بازنشستگان فولاد باشد، گفت: ظهارات سخیف دیوید کامرون نشان داد که انگلیس خبیثاین روباه پیر، دنباله‌روی بی‌اراده سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است و واقعیت‌های انقلاب اسلامی را درک نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منظری توکلی در تذکر شفاهی تاکید کرد: از مواضع ریاست جمهوری در دفاع از حق استفاده ملت ایران از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و محکومیت مداخلات آمریکا در سوریه و عراق تشکر می‌کنم. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید هر چه سریع‌تر نسبت به پرداخت حقوق و مطالبات بازنشستگان فولاد اقدام فرماید.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به وزیر راه و شهرسازی نسبت به احداثراه‌آهن کرمان، بافت و سیرجان تذکر می‌دهم، چرا که این پروژه در مدت زمان کوتاهی باید عملیاتی شود و نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز در منطقه باید اقدامات اساسی انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز