خبرگزاری کار ایران

فلاحی باباجان در نطق میان دستور:

اظهارات کامرون موجب آبروریزی بیشتر خودشان شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۹۲۴

به یمن ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اعلام می کنم تسهیل نمودن امکان ازدواج جوانان در سن ازدواج این کشور باعثامنیت اخلاقی جامعه شده و آرامش و دوام خانواده ها را تضمین می کند همچنین باعثاجرای عملی رشد جمعیت کشور می شود.

یک نماینده مجلس معتقد است که اظهارات ناشیانه نخست وزیر انگلیس بیش از هر چیز موجب آبروریزی بیشتر خودشان گردید و روسیاهی استعمارگران به ویژه آمریکا و خاورمیانه را یادآوری و حمایت امروزشان را از تروریسم پررنگ تر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا عباس فلاحی باباجان در نطق میان دستور خود در مورد اظهارات اخیر نخست وزیر انگلیس ادامه داد: اظهارات ناشیانه نخست وزیر انگلیس که بیش از هر چیز موجب آبروریزی بیشتر خودشان گردید و روسیاهی استعمارگران به ویژه آمریکا و خاورمیانه را یادآوری و حمایت امروزشان را از تروریسم پررنگ تر کرد؛ ظاهرا آقای کامرون تاریخ کشور خود را از یاد برده بودند وگرنه این شرمندگی را به وجود نمی آوردند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: به یمن ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اعلام می کنم تسهیل نمودن امکان ازدواج جوانان در سن ازدواج این کشور باعثامنیت اخلاقی جامعه شده و آرامش و دوام خانواده ها را تضمین می کند همچنین باعثاجرای عملی رشد جمعیت کشور می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز