خبرگزاری کار ایران

باهنر:

استاندارد از پایه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۹۴۷

فضای مجلس به دلیل مسائل حفاظتی امکان برگزاری نمایشگاه های تخصصی را نداشته اما با توجه به نزدیکی هفته استاندارد نیاز بود که توجه نمایندگان به این مقوله بسیار مهم جلب شود و برگزاری این نمایشگاه تلنگری برای معطوف کردن توجهات است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گفت: استاندارد یکی از پایه های اساسی تحول اقتصادی بوده و سازمان استاندارد هم به مرور باید به استقبال افزایش کیفیت برود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا باهنر در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های سازمان ملی استاندارد ایران گفت: فضای مجلس به دلیل مسائل حفاظتی امکان برگزاری نمایشگاه های تخصصی را نداشته اما با توجه به نزدیکی هفته استاندارد نیاز بود که توجه نمایندگان به این مقوله بسیار مهم جلب شود و برگزاری این نمایشگاه تلنگری برای معطوف کردن توجهات است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با تأکید بر ضرورت وضع یک قانون جامع برای سازمان استاندارد افزود: برای رسیدگی به این موضوع کمیسیون ویژه ای در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد و امیدواریم که در اوایل سال آینده این موضوع در صحن علنی مطرح و مشکل چندین و چند ساله سازمان ملی استاندارد حل شود.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گفت: مقوله استاندارد یکی از پایه‌های اساسی تحول اقتصادی بوده و این سازمان باید به مرور به استقبال افزایش کیفیت برود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت خدمات دهی در بسیاری از مقاطع تصریح کرد: برای استفاده مصرف کننده از یک خدمت علمی و تعریف شده باید سازمان استاندارد در تلاش باشد و امیدواریم که تصویب قانون سازمان استاندارد به این روند سرعت بخشد.

باهنر ادامه داد: سازمان استاندارد جزو سازمان های حاکمیتی بوده و باید استانداردهایی را در سطح ملی و بین‌المللی تدوین کند.

گفتنی است امروز نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های سازمان انرژی استاندارد با حضور محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد، عباس رجایی، نوری قزلجه و برخی دیگر از نمایندگان و مسئولین در محل دائمی نمایشگاه‌های مجلس برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز