خبرگزاری کار ایران

رجبی در تذکر به وزیر آموزش پرورش:

مشکلات معلمان پیش دبستانی حل شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۹۴۳

شهرهای حوزه انتخابیه من در حاشیه جنگل و کوهستان است، از این‌رو وزارتخانه نفت باید هر چه سریع‌تر مشکل گاز این مناطق را حل کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تذکری شفاهی در صحن رفع مشکلات معلمان آموزش و پرورش را از مهمترین ضروریات دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا عبدالکریم رجبی در صحن علنی با تذکر به وزیر آموزش و پرورش گفت: حل مشکلات معلمان پیش دبستانی از ضرورات است که متاسفانه با وجود قانون هنوز این موضوع اجرایی نشده است.

نماینده مردم کلاله و مراوه‌تپه در تذکری دیگر به وزیر راه و شهرسازی گفت: هنوز راههای روستایی این منطقه آسفالت نیست همچنین فرودگاههای شهرستان کلابه پروازها را از سر نمیگیرند. بنابراین از وزیر مربوط می‌خواهیم تا اقدامی عاجل در این زمینه انجام دهد.

رجبی با بیان اینکه این وزارتخانه باید اعتبارات ویژه‌ای را برای حل این مشکلات در نظر بگیرد ادامه داد: دولت باید به رفاه و آسایش کارکنان این نیرو توجه کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تذکری به وزیر نفت درخصوص ضرورت گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه خود بیان کرد: شهرهای حوزه انتخابیه من در حاشیه جنگل و کوهستان است، از این‌رو وزارتخانه مربوطه باید هر چه سریع‌تر مشکل گاز این مناطق را حل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز