خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در دیدار با رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ:

کشورهای بزرگ و تروریست‌ها قصد تخریب منطقه را دارند

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۳۸۰

علی لاریجانی که برای شرکت در صدو سی و یکمین اجلاس بین المجالس جهانی به سوئیس سفر کرده است، عصر دوشنبه با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای بزرگ و تروریست ها قصد تخریب کل منطقه را دارند تا شاید تخریب منطقه یکی از دستاوردهای اخیر آنها شود.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی که برای شرکت در صدو سی و یکمین اجلاس بین المجالس جهانی به سوئیس سفر کرده است، عصر دوشنبه با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه امیدوارم تلاشهای کمیته بین المللی صلیب سرخ در شرایط فعلی منطقه به کمک مردم خاورمیانه آید، گفت: در ادوار مختلف وضعیتی بدتر از وضع فعلی در منطقه نداشته ایم. ضمن اینکه کشورهای بزرگ و تروریست ها قصد تخریب کل منطقه را دارند تا شاید تخریب منطقه یکی از دستاوردهای اخیر آنها شود.

وی با بیان اینکه جنایت های این گروه تروریستی نسبت به مردم بسیار زیاد است، گفت: گروه داعش گروه عجیب و از طالبان نیز بدتر است. این گروه رفتارهای خشن و غیر انسانی دارد.

رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ ضمن تشکر از رئیس مجلس برای این دیدار، گفت: براساس صحبت های شما متوجه شدم که آنالیز و تعریف مشابهی از وضعیت فعلی منطقه داریم. امیدوارم بتوانیم در این زمینه تبادل نظر داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز