خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور در گفت‌و‌گو با ایلنا:

برگزاری انتخابات اتاق تعاون اینقدر ناز کردن ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۷۰۸

سهام عدالت از آن مردم فقیر جامعه است اما عده‌ای می‌خواهند برای سهام عدالت هم هیات مدیره معرفی کنند.

یک عضو کمیسیون نظارت بر اصل ۴۴ معتقد است که برگزاری انتخابات هیات مدیره اتاق تعاون اینقدر ناز کردن ندارد و دولت باید نظارت کافی برای برگزاری یک انتخابات صحیح در این مسیر را داشته باشد.

نادر قاضی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با به تاخیر افتادن انتخابات هیات مدیره اتاق تعاون گفت: همگی می‌دانیم که اتاق تعاون از آن تعاونی‌ها است نه دولت. عده‌ای می‌خواهند که نیروهای خود را در این اتاق حفظ کنند که این کار درستی نیست.

نماینده ارومیه ادامه داد: تمام تلاش ما در سال‌های اخیر‌ این بوده است که بتوایم اصل ۴۴ را به خوبی اجرایی کنیم. نباید عده‌ای به دنبال تحمیل نیروهای خود به اتاق تعاون باشند. سهام عدالت از آن مردم فقیر جامعه است اما عده‌ای می‌خواهند برای سهام عدالت هم هیات مدیره معرفی کنند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه باید یک انتخابات صحیح برگزار شود خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات هیات مدیره اتاق تعاون تا این اندازه ناز کردن ندارد. دولت باید نظارت کند تا رای دهندگان واقعی‎، نمایندگان واقعی و مناسب برای حضور در این هیات مدیره را انتخاب کنند نه اینکه تحمیلی صرت بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز