خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در دیدار با وزیر دفاع لبنان:

همکاری نزدیک ارتش لبنان و نیروهای مقاومت ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۱۳۲

دولت و ملت ایرانی در همه شرایط بویژه در اوضاع بسیار حساس کنونی در کنار دولت و ملت لبنان ایستاده است و آماده هر گونه کمک و حمایتی از لبنان می‌باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همکاری نزدیک نیروهای ارتش لبنان و نیروهای مقاومت در لبنان را ضروری خواند و گفت: همکاری ارتش و نیروهای مقاومت در لبنان قدرت این کشور را در مقابله با خطرات کنونی بسیار بیشتر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، سمیر مقبل وزیر دفاع لبنان بعدازظهر امروز(یکشنبه) با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس مجلس در ابتدای این دیدار نقش لبنان را در مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری تروریستی بسیار مهم و درخشنده خواند و گفت: دولت و ملت ایرانی در همه شرایط بویژه در اوضاع بسیار حساس کنونی در کنار دولت و ملت لبنان ایستاده است و آماده هر گونه کمک و حمایتی از لبنان می‌باشد.

وی رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری تروریستی را به عنوان دو خطر مهم برای ملت‌های منطقه دانست و افزود: قطعا ملت‌های منطقه از این شرایط دشوار عبور خواهند کرد اما باید کشورهای منطقه با رایزنی و همکاری نزدیک با این خطر مقابله کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه همکاری و هماهنگی نزدیک نیروهای ارتش لبنان و نیروهای مقاومت در لبنان را بسیار مهم و ضروری خواند و خاطرنشان کرد: همکاری ارتش و نیروهای مقاومت در لبنان قدرت این کشور را در مقابله با خطرات کنونی بسیار بیشتر خواهد کرد.

وی با انتقاد از حمایت و پشتیبانی برخی کشورهای منطقه از گروه‌های تروریستی گفت: ‌ رژیم صهیونیستی از اوضاع کنونی بیشترین منفعت را می‌برد.

لاریجانی تصریح کرد: نباید مشکلات کنونی ناشی از اقدامات گروه‌های تروریستی تکفیری خطر رژیم صهیونیستی برای جهان اسلام و ضرورت حمایت از ملت فلسطین را به فراموشی بسپارد.

در ادامه این دیدار سمیر مقبل وزیر دفاع لبنان نیز با قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های کشورمان از دولت و ملت لبنان در شرایط دشوار کنونی گفت: ارتش لبنان با حمایت تمام گروه‌های سیاسی این کشور آماده دفاع از لبنان در مقابل خطر رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی است.

وی با بیان این که ارتش لبنان تاکنون ضربات موثری بر گروه‌های تروریستی وارد کرده است گفت: در آینده نیز ضربات بیشتری را وارد خواهد کرد.

وزیر دفاع لبنان کمک نظامی کشورمان به ارتش لبنان را بسیار مهم و موثر خواند و خاطر نشان کرد: تروریست‌ها نمی‌‌توانند ملت لبنان را وادار به تسلیم کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز