خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون قضایی در گفت و گو با ایلنا:

دلیلی برای توقف بررسی طرح امر به معروف نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۳۴۲

ما هیچ دلیلی برای توقف بررسی این طرح نمی‌بینیم. یک طرح در قالب قانونی‌اش تهیه شده و در کمیسیون مشترک در مورد آن بحث‌های لازم صورت گرفته است. کمیسیون مشترک آن را تصویب کرده و در نوبت رسیدگی قرار گرفته است. در همین راستا هیچ دلیلی برای توقف بررسی این طرح وجود ندارد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی می‌گوید که دلیلی برای توقف بررسی طرح امر به معروف و نهی از منکر وجود ندارد و وزارت کشور اگر نظری دارد می‌تواند در روند تصویب قوانین آن را مطرح کند.
محمد علی اسفنانی نماینده مردم فریدون‌شهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با درخواست وزارت کشور برای توقف بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: ما هیچ دلیلی برای توقف بررسی این طرح نمی‌بینیم. یک طرح در قالب قانونی‌اش تهیه شده و در کمیسیون مشترک در مورد آن بحث‌های لازم صورت گرفته است. کمیسیون مشترک آن را تصویب کرده و در نوبت رسیدگی قرار گرفته است. در همین راستا هیچ دلیلی برای توقف بررسی این طرح وجود ندارد.
وی ادامه داد: اگر وزارت کشور هم مطلب و یا نکته‌ای دارد با توجه به اینکه نماینده دولت در جلسات علنی مجلس شرکت می‌کند و نظر دولت را می‌تواند مطرح کند می‌توانند اظهار عقیده کنند تا نظرات آنها در روند تصویب قوانین اعمال شود.
این نماینده مجلس تاکید کرد: به اعتقاد من هیچ دلیل موجه و قانع کننده‌ای برای توقف این طرح وجود ندارد.

گفتنی است روز گذشته سخنگوی وزارت کشور خبر از ارسال نامه ای از سوی وزیر کشور به علی لاریجانی رییس مجلس برای توقف بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر داده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز