خبرگزاری کار ایران

پورمختار در نطق میان دستور:

دشمن از غفلت ما از فتنه ۸۸ استفاده کلاهبردانه می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۳۵۳

در تعاملات بین المللی و مذاکرات هسته‌ای این پشتوانه بزرگ را باید پشتیبان خود قرار دهیم و هراسی از تهدیدات، تحریم‌ها و زیاده خواهی‌ها به خود راه ندهیم که ملت رشید ایران همچنان با روحیه‌ای قوی و مقاومت عاشورایی و ارزش‌های الهی به اهداف والای نظام در سایه حاکمیت نظام ولایت فقیه و زعامت امت اسلامی، مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای وفادارند.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تاکید کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری اگر از فتنه ۸۸ غافل شویم یا تعمدا به آن توجه نکنیم یا عوامل آن را در پست‌ها و جایگاه‌ها بنشانند؛ مطمئن باشید که دشمنان از این حربه فریب کارانه و کلاهبردارانه استفاده خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی پورمختار در صحن علنی مجلس ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و گرامیداشت مقام مرحوم آیت الله مهدوی کنی گفت: حال که ما افتخار شیعه‌گری و تبعیت از آن حضرت را داریم باید در این مسیر حق و الهی انقلاب اسلامی که در سال ۵۷ آغازکرده‌ایم ثابت قدم، مقاوم، تسلیم ناپذیر و جهادگر بمانیم.

نماینده مردم کبودرآهنگ با بیان اینکه همه مسئولان در قوای سه گانه موظف هستند این راه الهی را طی کنند ادامه داد: حال با حمایت‌های ۳۶ ساله مردم میوه شیرین پیروزی بر زیاده خواهی‌های دشمنان خصوصا شیطان بزرگ آمریکا جنایتکار و صهیونیست‌ها را با ایجاد عزت و اقتدار برای ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی آن‌ها را عقب نشانده است لازم است با تکیه بر همین قوت الهی گام‌های پیش رو را محکمتر برداریم.

وی افزود: در تعاملات بین المللی و مذاکرات هسته‌ای این پشتوانه بزرگ را باید پشتیبان خود قرار دهیم و هراسی از تهدیدات، تحریم‌ها و زیاده خواهی‌ها به خود راه ندهیم که ملت رشید ایران همچنان با روحیه‌ای قوی و مقاومت عاشورایی و ارزش‌های الهی به اهداف والای نظام در سایه حاکمیت نظام ولایت فقیه و زعامت امت اسلامی، مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای وفادارند.

پوررمختار خاطرنشان کرد: با توجه به رمز و راز تأکیدات مقام معظم رهبری درباره فتنه ۸۸ و خطرات عظیم آنکه همچنان پابرجاست اگر این موضوع مغفول واقع شود یا تعمداً به نسیان سپرده شود یا عوامل آن را در پست‌ها و جایگاه‌ها بنشانند؛ مطمئن باشید که دشمنان از این حربه فریب کارانه و کلاهبردارانه استفاده خواهند کرد.

وی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های آن با نگرش به ضرورت‌های اقتصادی کشور خصوصا فراهم شدن زمینه‌های قطع وابستگی به نفت اقتضا می‌کند که همه قوا به ویژه قوه مجریه و خصوصا شرکت‌های اقتصادی عمومی دولتی و غیر عمومی دولتی، بانک‌ها، منابع و فعالیت‌های خود را به سمت تولید سوق دهند.

وی گفت: متأسفانه تا کنون قدم‌های مؤثر و مهمی برداشته نشده است و عموماً این بنگاه‌های اقتصادی به تجارت و به ویژه واردات علاقمندی وافر نشان می‌دهند که هر چه زود‌تر باید مسیرشان را اصلاح کنند.

رئیس کمیسیون اصل نود گفت: وزارت امور خارجه با توجه به تأکیدات بر حق رئیس جمهوری در ابتدای شروع دوره ریاست جمهوری ایشان نسبت به اصلاح ساختار سفارتخانه‌ها، نظارت دقیق‌تر بر عملکرد آن‌ها و فعال نمودن سفرا و وابستگان فرهنگی و اقتصادی اهتمام نمایند با عنایت به هزینه‌های سنگین سفارتخانه‌ها، حداقل ثمرات را آن‌ها برای کشور باید داشته باشند. در این مسیر استفاده از قابلیت بالا و مهم ریاست جنبش عدم تعهد و قدرت این گروه بیشتر از گذشته مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت: ایجاد اشتغال مولد با لحاظ ضرورت‌های اقتصادی بایستی در عمل از سوی وزارتخانه‌ها خصوصا وزارت صنعت و معدن و بانک مرکزی و دیگر نهاد‌ها باید به جد پیگیری شود تا شاهد حمایت جدی از بخش‌های کشاورزی، باغداری، صنعتگران باشیم و بتوانیم جوانان بیکار را در چرخه اشتغال قرار دهیم.

رئیس کمیسیون اصل نود با تشکر از وزیر بهداشت تاکید کرد: لازم است به بهسازی روستا‌ها توجه جدی شود روستایی‌ها عنایت بیشتری لازم دارند باید از اقدامات وزیر بهداشت در اجرای نظام سلامت تشکر و از حمایت‌های دولت نیز در این زمینه قدردانی می‌کنم.

رئیس کمیسیون اصل نود گفت: موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی خواست مؤکد مقام معظم رهبری است. از قوای سه گانه انتظار همگرایی بیشتر و تلاش مضاعف همراه با اقدام عملی نسبت به این میدان که جهاد عظیم به شمار می‌رود داریم. اگرچه خطرات جانی و مالی درکمین است ولی بدانید که آثار و برکات آن بالا‌تر از به خطر افتادن جان است.

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس در ادامه گفت: نعره‌ها، جوسازی‌ها و شایعه پراکنی‌ها همراه با تصمیم برخی سازمان‌ها و نهاد‌ها برای مقابله با این کمیسیون و شخص اینجانب بی‌ثمر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز