خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تهران در تذکری شفاهی؛

مشاور رئیس جمهور قبل از رأی‌گیری وزرای پیشنهادی، دسته گل به آب می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۹۰۰

تصور می‌کردم آقای تاجگردون که به دنبال ریاست کمیسیون برنامه و بودجه است می‌خواهد مقررات را رعایت کند، اما امسال نیز عملکرد بودجه سالانه مجلس برای نمایندگان قرائت نشد.

کوچک زاده با گفتن جملاتی مبنی بر اینکه آقای آشنا حرفهای گنده تر از دهنش میزند خطاب به رییس جمهور گفت: شایسته نیست که آقای رئیس‌جمهور مشاور خود را مهار نکند، این مشاور قبل از هر رأی‌گیری برای وزرای پیشنهادی دسته گل به آب می‌دهد

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ مهدی کوچک‌زاده در صحن علنی مجلس با استناد به بند ۲ تبصره ۵۵ آئین‌نامه داخلی مجلس بیان کرد: طبق آیین‌نامه رسیدگی به عملکرد بودجه سالانه باید نهایت تا پایان شهریورماه سال بعد چاپ شود تا نمایندگان مطلع شوند اما هیچ گاه در دوره های قبل این اتفاق نیفتاده بود.

نماینده مردم تهران افزود: تصور می‌کردم آقای تاجگردون که به دنبال ریاست کمیسیون برنامه و بودجه است می‌خواهد مقررات را رعایت کند، اما امسال نیز عملکرد بودجه سالانه مجلس برای نمایندگان قرائت نشد.

وی در ادامه با درخواست از رییس مجلس مبنی بر اینکه شان مجلس را رعایت کند بیان داشت: من این موضوع را قبل از رأی‌گیری برای آقای دانش‌آشتیانی طرح نکردم تا نمایندگان نظرات کارشناسی خود را اعلام کنند. شایسته نیست آقای رئیس‌جمهور مشاور خود را مهار نکند، این مشاور قبل از هر رأی‌گیری برای وزرای پیشنهادی دسته گل به آب می‌دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌ جمهور عنوان کرد: آقای آشنا لباسی که پوشیده‌ای در قد و قواره‌ات نیست، برای همین حرف‌های گنده‌تر از دهانت می‌زنی.

در ادامه ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه را برعهده داشت تذکر اول کوچک‌زاده را وارد دانست و گفت: در آیین‌نامه داخلی مجلس بر ارائه گزارش عملکرد سالانه بودجه تأکید شده است، چراکه دولت را در اصلاح بودجه سال بعد کمک می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز