خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در نطق میان دستور پیشنهاد کرد:

۵۰ درصد از دیپلماسی هسته ای به امر دیپلماسی اقتصادی تخصیص یابد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۲۰۴

آقای رئیس جمهور شما گفتید که وعده های انتخاباتی را هر چه زودتر محقق خواهید ساخت و مشکل اقتصاد را ظرف یکصد روز حل می کنید اکنون مردم می گویند که ما با مشکل بیکاری فرزندان مواجهیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس پیشنهاد کرد که ۵۰ درصد از دیپلماسی هسته ای را به امر دیپلماسی اقتصادی تخصیص یابد و گفت: در این صورت از ظرفیت عظیم موجود شاهد رشد اقتصاد کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، فرج الله عارفی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود، خطاب به مردم و نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه بزرگترین ضربه را به حرکت رو به رشد نظام وارد کرد و دشمنان این ملت را که با واسطه اعتماد به نفس مردان و زنان ایران مجبور به عقب نشینی کرده بود را مجددا امیدوار ساخت، آنچه که امروز به عنوان تحریم هوشمندانه از سوی استکبار بر ملت ما به ناحق روا داشته می شود نتیجه همان حرکت ذلیلانه فتنه گران است.

وی با بیان اینکه فتنه و فتنه‌گر همه نیروهای انقلاب را مورد هجمه قرار دارد گفت: هرکس که به فتنه و فتنه گر نظر عنایتی داشته باشد خیانتکار است و ملت بزرگ ایران هرگز خیانت فتنه گران و حامیان آن را فراموش نخواهد کرد و به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب می فرماید فتنه خط قرمز نظام است.

وی خطاب به رییس جمهور بیان کرد: ما ضمن حمایت و پشتیبانی از تیم مذاکرده کننده و آرزوی توفیق برای آنان به اطلاع می رسانیم که آمریکا و اسکبار جهانی غیرقابل اعتماد است، تیم ما به آنها امتیازات زیادی داد، اما آنها هیچ امتیازی به ملت ایران ندادند.

عارفی افزود: برای دنیا و برخی ترسوهای داخلی این امر مسجل شد که آمریکا و استکبار غیرقابل اعتماد است برای ما دستاورد بزرگی بوده اما آقای رئیس جمهور اگر می خواهید که دشمن در مقابل ما زانو زند باید بر توانمندی های داخلی تکیه کنید که اگر کشور قدرتمند شود و اقتصاد در وضع خوبی باشد قطعا دشمن عقب نشینی خواهد کرد.

نماینده مردم جیرفت در مجلس پیشنهاد کرد که ۵۰ درصد از دیپلماسی هسته ای را به امر دیپلماسی اقتصادی تخصیص یابد و گفت: در این صورت از ظرفیت عظیم موجود شاهد رشد اقتصاد کشور خواهیم بود. آقای رئیس جمهور شما گفتید که وعده های انتخاباتی را هر چه زودتر محقق خواهید ساخت و مشکل اقتصاد را ظرف یکصد روز حل می کنید اکنون مردم می گویند که ما با مشکل بیکاری فرزندان مواجهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز