خبرگزاری کار ایران

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد:

مجلس به وزیر پنجم پیشنهادی علوم رای اعتماد می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۴۳۴

با معرفی دکتر فرهادی، رئیس جمهور و دولت پیام مجلس را گرفت و با این گزینه به نظر می آید نظر نمایندگان مجلس جلب شود.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد با حمایت از پنجمین وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: گزینه معرفی شده برای تصدی پست وزارت علوم، رئیس جمعیت حلال احمر کشور است.

سیدعلی محمد بزرگواری در گفت‌وگو اختصاصی با ایلنا، از رأی آوری وزیر پیشنهادی علوم خبر داد و اظهار داشت: اگرچه آقای دکتر فرهادی اصلاح طلب است اما در فتنه ۸۸ هیچ گونه دخل و تصرفی نداشته است.

وی با اعلام اینکه مجلس نهم شورای اسلامی نظر دارد به وزیر پنجم پیشنهادی برای وزارت علوم رأی مثبت دهد، یادآورشد: کاش رئیس جمهور اینگونه با مجلس نهم سر لجبازی را پیش نمی‌گرفت.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با معرفی دکتر فرهادی، رئیس جمهور و دولت پیام مجلس را گرفت و با این گزینه به نظر می‌آید نظر نمایندگان مجلس جلب شود.

بزرگواری زمان رأی گیری برای وزیر پیشنهادی دولت را چهار شنبه هفته آینده عنوان کرد و افزود: امیدوار است دکتر فرهادی بتواند از مجلس رأی اعتماد بگیرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، فرهادی در کارنامه اجرایی خود علاوه بر وزیر بهداشت دولت خاتمی، وزیر فرهنگ و آموزش عالی طی سال‌های ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۸ بود. وی مدتی نیز به عنوان رئیس دانشگاه تهران و قائم مقام جمعیت هلال‌احمر به فعالیت مشغول بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز