خبرگزاری کار ایران

حقیقت‌پور:

فرهادی از مجلس رای اعتماد می‌گیرد / چهارشنبه کابینه دولت تکمیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۶۹۷

در جلسه رای اعتماد روز چهارشنبه هفته آینده با رای خوبی فرهادی از مجلس بدرقه شده و در نهایت کابینه تکمیل می‌شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: محمد فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری رای اعتماد را از مجلس می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، منصور حقیقت‌پور پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: با رای‌آوری که فرهادی دارد امیدواریم در جلسه رای اعتماد روز چهارشنبه هفته آینده به وزیرعلوم این شخصیت علمی با رای بالا و مناسبی این مسئولیت را بر عهده بگیرد تا زمینه برای فعالیت‌های مثبت و سازنده فراهم آید.

وی با بیان اینکه بهتر بود از ابتدا رئیس جمهور چنین گزینه‌ای را به مجلس معرفی می‌کرد تا وزارت علوم هر چه سریع‌تر سر و سامان پیدا می‌کرد، ادامه داد: اگر دولت از ابتدا فرهادی را معرفی کرده بود شاهد چالش‌ها و نگرانی‌های کنونی نبودیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه رای اعتماد روز چهارشنبه هفته آینده با رای خوبی فرهادی از مجلس بدرقه شده و در نهایت کابینه تکمیل می‌شود.

حقیقت‌پور سابقه خوب مدیریتی فرهادی را در گذشته یادآور شد و بیان کرد: ‌ وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری یکی از نیروهای حرفه‌ای، مومن، مستقل و غیر‌سیاسی است و انتظار می‌رود با ورود این شخصیت به وزارت علوم این مجموعه بتواند به مقاصد خود دست پیدا کند.
وی در پایان سخنان خود یادآور شد‌: مجلس هیچگونه لجبازی با دولت نداشته بلکه با حساسیت تمام و با شاخص‌هایی که در نظر گرفته سعی می‌کند به وزیری توانمند، کاردان و شایسته رای بدهد تا در عرصه مدیریتی بدون مشکل خاص کارها به پیش برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز