خبرگزاری کار ایران

حمید رسایی خطاب به رییس دولت؛

از شما تشکر می‌کنیم که در توافقنامه ژنو دقت کردید و ایستادید

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۴۱۹

در مقطع فعلی سانتریفیوژها نماد استقلال ماست. ما از شما تشکر می‌کنیم که بعد از عقب‌نشینی‌های غیرقابل دفاع در توافقنامه ژنو امسال در وین دقت کردید و ایستادید.

نماینده اصولگرای مجلس خطاب به رییس جمهور تاکید کرد: در مقطع فعلی سانتریفیوژها نماد استقلال ماست. ما از شما تشکر می‌کنیم که بعد از عقب‌نشینی‌های غیرقابل دفاع در توافقنامه ژنو امسال در وین دقت کردید و ایستادید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا حجت‌الاسلام حمید رسایی صحن علنی مجلس با بیان اینکه امروز سالگرد توافقنامه ژنو است خطاب به رییس جمهور گفت: سال قبل همه خوشحال شدند که توافق حاصل شده است و جشن گرفتند اما هنوز جوهر توافقنامه ژنو خشک نشده بود که آمریکایی‌ها هم حق غنی‌سازی ملت ما را انکار کردند

نماینده مردم تهران ادامه داد: شما طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری اعلام کردید با این توافقنامه حق غنی‌سازی ملت ایران مورد اذعان قدرت‌های بزرگ قرار گرفته و همچنین حقوق هسته‌ای ما به رسمیت شناخته شده، تحریم‌ها برداشته شده و فروپاشی سازمان تحریم‌ها آغاز شده است.

وی افزود: آمریکا برای هزارمین بار ثابت کرده به دنبال صلح نیست و نباید به او اعتنا کرد، آمریکایی ها نه تنها تحریم ها را بر نداشتند بلکه مواضع مسئولان ایرانی را برای مصرف داخلی دانستند. آقای روحانی و آقای ظریف هم این سخنان را رد کردند و لغو تحریم‌ها و تثبیت حق غنی‌سازی را بدیهی دانستند و مواضع آمریکایی‌ها را برای مصرف داخلی دانستند.

نماینده مردم تهران با اشاره به مذاکرات ایران و ۱ + ۵ اظهارداشت: آنچه دیروز در وین اتفاق افتاد یعنی عدم توافق که مسئله‌ای تازه نبود. این عدم توافق از یک سال قبل و یک ساعت بعد از آنچه آن را پیروزی بزرگ می‌نامیدند اتفاق افتاده بود و همه اشکالات به متن ضعیف و مبهم توافقنامه ژنو بر می‌گردد.

این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه خطاب به رییس‌جمهور گفت: ما موفقیت شما را موفقیت جمهوری اسلامی و شکست شما را شکست جمهوری اسلامی می‌دانیم. هیچ منتقد دلسوز و ولایتمداری از شکست شما خوشحال نیست. انتقاد ما به خوش‌بینی شما نسبت به غرب بود. همه حرف ما این است که اکنون نه سانتریفیوژها می‌چرخد و نه کارخانه‌ها و دلیل آن اعتماد به کدخداست به جای اعتماد به خدای کدخدا.

وی اضافه کرد: در مقطع فعلی سانتریفیوژها نماد استقلال ماست. ما از شما تشکر می‌کنیم که بعد از عقب‌نشینی‌های غیرقابل دفاع در توافقنامه ژنو امسال در وین دقت کردید و ایستادید.

وی با بیان اینکه امام در آخرین پیام خود به مناسبت هفته بسیج فرمودند من به خلوص بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم مرا با بسیجیان محشور گرداند چرا که در این دنیا افتخارم این است که بسیجیم تاکیدکرد: امام همچنین می‌گوید چه در جنگ و چه در صلح، بزرگ‌ترین ساده‌اندیشی این است که تصور کنیم جهانخواران خصوصا آمریکا و شوروی از ما و اسلام عزیز دست برداشته‌اند. نباید لحظه‌ای از کید دشمنان غافل بمانیم. در نهاد و سرشت آمریکا و شوروی کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی(ص) موج می‌زند.

رسایی همچنین گفت: متاسفانه آقای روحانی در یک سال گذشته همواره منتقدین خود را با تعابیری چون بی‌سواد، افراطی، بی‌شناسنامه، ترسو و بزدل خطاب کرد و ما را به جهنم حواله داد. ما منتظر بودیم شب گذشته آقای روحانی از منتقدین عذرخواهی کند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی با اشاره به حضور پدر و مادر شهید احمدی‌روشن در صحن علنی مجلس، گفت: پدر و مادر شهید احمدی‌روشن امروز تصمیم گرفتند به مجلس بیایند و از مواضع مجلس در موضوع هسته‌ای تشکر کنند، کاش قانون اجازه می‌داد پدر احمدی‌روشن امروز از پشت تریبون مجلس نطق کند، ایشان فرمودند: «آقای رییس‌جمهور ما برای موفقیت شما در تحقق مطالبات رهبری دعا می‌کنیم. دلسوزانه می‌گوییم که به دوستان مصطفی و به جوانان این کشور اعتماد کنید، دوستانی که با تمام وجود به خدای کدخدا اعتقاد دارند».

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز