خبرگزاری کار ایران

حمایت لاریجانی از تمدید مذاکرات:

تمدید مذاکرات عاقلانه بود

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۶۰۵

وقتی هنوز ابعاد مسئله کاملا روشن نشده است، باید به آن زمان داد، چراکه در بعضی امور اختلاف نظر وجود دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تمدید مذاکرات هسته‌ای را اقدامی عاقلانه خواند و گفت: سرمایه آینده ما در ادامه مذاکرات حمایت مردمی و تکیه به سرمایه درونی است که از ابتدای آغاز مذاکرات هم این موضوع مطرح بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با بسیجیان قوه مقننه تمدید مذاکرات هسته‌ای را اقدامی عاقلانه خواند و اظهار داشت: وقتی هنوز ابعاد مسئله کاملا روشن نشده است، باید به آن زمان داد، چراکه در بعضی امور اختلاف نظر وجود دارد. سرمایه آینده ما در ادامه مذاکرات حمایت مردمی و تکیه به سرمایه درونی است که از ابتدای آغاز مذاکرات هم این موضوع مطرح بود.

لاریجانی اتکا به سرمایه درونی را یکی از ویژگی‌های فکری بسیج خواند و افزود: یک نمونه از این اتکا را در همین مذاکرات هسته‌ای شاهد بودیم و امیدواریم این تفکر به رشد بالنده خود ادامه دهد. در ابتدای پایه‌گذاری بسیج شاید کسی تصور نمی‌کرد که این نهاد تبدیل به یک جریان بالنده و ریشه‌دار شود که بتواند در ابعاد مختلف تحول بیافریند.

لاریجانی با اشاره به اینکه بسیج در دفاع مقدس معجزه‌گون عمل کرد و سرنوشت جنگ را تغییر داد، اظهار داشت: ‌پس از جنگ بسیج در بخش‌های مختلف فعال شد و به یک مکتب تبدیل گردید. مکتب بسیجی به عنوان یکی از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران همین مکتب بسیجی است. پایه‌های این مکتب احساس مسئولیت داشتن، ایثارگری و جانبازی است که ممزوج شدن این عناصر مکتب بسیجی را پرقدرت کرده است.

وی با تأکید بر کمک همیشگی به بسیج به جهت فراهم آوردن زمینه‌های رشد آن بیان داشت: رسانه‌ها باید به گونه‌ای عمل کنند که بسیج در قلوب مردم جا داشته باشد و حرکت آن پایدار و رو به رشد باشد. اگر این روحیه خوداتکایی نبود مردم ما مجبور بودند به گونه‌ای دیگر در برابر بیگانگان رفتار کنند.

وی ایستادگی در برابر زورگویان را نتیجه خوداتکایی ذکر کرد و افزود: ‌ در همین مسئله هسته‌ای این روحیه خوداتکایی بود که این دستاوردها را برای ما به بار آورد وجوانان فارغ‌التحصیل ما به این تکنولوژی دست یافتند. فناوری هسته‌ای چیزی نبود که بتوان آن را وارد کرد بلکه این زحمت بسیار مجاهدانه جوانان ما بود که دستیابی به این تکنولوژی سخت را ممکن کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز