خبرگزاری کار ایران

لاریجانی با حضور در منزل نماینده فقید تفت و میبد:

مرحوم یحیی زاده یک وکیل مسئولیت شناس بود

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۲۱۴

مرحوم یحیی‌زاده نیرویی خوش فکر و زحمت کش بود و ارتباطات نزدیکی با سایر نمایندگان داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرحوم حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده یک وکیل مسئولیت شناس بود گفت: به همین دلیل جای خالی ایشان در مجلس کاملا محسوس است.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی با حضور در بیت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده ضمن جویا شدن احوال خانواده آن مرحوم برای نماینده فقید تفت و میبد طلب مغفرت کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ارتباط با اظهارات امام جمعه میبد مبنی بر انقلابی بودن مردم این منطقه نیز گفت: مرحوم یحیی‌زاده نیرویی خوش فکر و زحمت کش بود و ارتباطات نزدیکی با سایر نمایندگان داشت.

وی ادامه داد: یحیی‌زاده در تعاملات اخلاقی خوش داشت و ما در مجلس همواره از او یاد می‌کنیم.

رئیس قوه مقننه تصریح کرد: همکار و دوست گرامی آقای یحیی‌زاده یک شخصیت ممتاز بود و از لحاظ اخلاقی بدون هوا و هوس بود و به همین دلیل ارتباطش با دیگران لذت بخش و اظهارنظرهایش فارغ از حب بغض و دسته‌بندی سیاسی بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: ایشان روی مسائل کشور حساس و در مسائل منطقه و حوزه انتخابیه نیز پیگیر بود.

وی با بیان اینکه نماینده فقید میبد و تفت یک وکیل مسئولیت شناس بود افزود: این موضوع تراز خوبی برای خدمت محسوب می‌شود و به همین جهت جای خالی ایشان در مجلس کاملا محسوس بوده و دوستان به نیکی از ایشان یاد می‌کنند.

گفتنی است لاریجانی پس از حضور در منزل این نماینده فقید مجلس بر سر مزار مرحوم حضور یافت و با قرائت فاتحه و نثار دسته‌گل یاد و خاطره مرحوم یحیی‌زاده را گرامیداشت.

همچنین علی لاریجانی با حضور در گلزار شهدای شهر میبد به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد. در این مراسم رئیس مجلس با حضور بر مزار آیت الله اعرافی امام جمعه فقید میبد و پدر امام جمعه فعلی از خداوند برای ایشان طلب مغفرت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز