خبرگزاری کار ایران

در جلسه غیرعلنی مجلس مطرح شد؛

گزارش ظریف از اختلافات تاسیسات فردو، میزان سانتریفیوژها، غنی‌سازی و لغو تحریم‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۵۰۲

نمایندگان حمایت خود را از ادامه مذاکرات اعلام می‌کنند، زیرا به این موضوع معتقدند که تیم مذاکره‌کننده به دنبال احقاق حقوق ملت ایران بر اساس خطوط قرمز نظام است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان حمایت خود را از ادامه مذاکرات اعلام می‌کنند، زیرا به این موضوع معتقدند که تیم مذاکره‌کننده به دنبال احقاق حقوق ملت ایران بر اساس خطوط قرمز نظام است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، حسین سبحانی‌نیا در جمع خبرنگاران درباره گزارشی که ظریف امروز در مورد مذاکرات ارائه داد، گفت: بعد از مذاکرات هسته‌ای در وین و موضوعاتی که در این باب مطرح شد، از وزیر امورخارجه خواستیم تا گزارش خود را به هیات رئیسه مجلس تحویل دهد.

نماینده مردم نیشابور افزود: در این جلسه که به صورت غیرعلنی برگزار شد، وزیر امورخارجه درباره مذاکرات وین، اختلافات ایران و غرب بر سر تاسیسات فردو، میزان سانتریفیوژها و غنی‌سازی و لغو تحریم‌ها گزارش خود را به مجلس داد.

وی افزود: در ادامه نیز نمایندگان سوالات خود را از ظریف مطرح کردند و در پایان نمایندگان حمایت خودشان را از مذاکرات و ادامه آن اعلام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز