خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون زنان مجلس مدعی شد؛

۱۰دقیقه آواز در محضر وزیر؛ ۱۵میلیون تومان

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۵۶۸

گفته‌اند برای ۱۰ دقیقه آواز خواندن در محضر شما به خواننده‌ای ۱۵ میلیون تومان پرداخته‌اند و این اثبات شد چه کردید؟ آیا می‌دانید بهزیستی تعدادی از خبرنگاران را اجیر کرده که جهت دار خبر تهیه کنند؟ این توهینی به حرفه‌ شریف خبرنگاری و خبرنگاران متعهد است.

عضو فراکسیون زنان مجلس خطاب به وزیر تعاون تاکید کرد: گفته‌اند برای ۱۰ دقیقه آواز خواندن در محضر شما به خواننده‌ای ۱۵ میلیون تومان پرداخته‌اند و این اثبات شد چه کردید؟ آیا می‌دانید بهزیستی تعدادی از خبرنگاران را اجیر کرده که جهت دار خبر تهیه کنند؟ این توهینی به حرفه‌ شریف خبرنگاری و خبرنگاران متعهد است. تلاش کنید به جای عملکرد سلیقه‌ای در بهزیستی، سیستم حاکم شود. ‌همه ما باید در جهت محرومیت زدایی و فقر و فساد و تبعیض تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ فاطمه آلیا امروز در صحن علنی مجلس گفت: بدیهی است مجلس زنده و سالم و پویا مجلسی است که آحاد نمایندگان ملت تقوای فردی و جمعی را اصل قرار دهند و خود نظارتی را اولا و دیگر نظارتی را پس از آن قرار دهد و محصول تلاش آنان قوانینی باشد که استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را صیانت کند و تامین آسایش دین و دنیای ملت را ضمانت نماید.

او ادامه داد: گفته‌اند برای ۱۰ دقیقه آواز خواندن در محضر شما به خواننده‌ای ۱۵ میلیون تومان پرداخته‌اند و این اثبات شد چه کردید؟ آیا می‌دانید در شرایطی که تعدادی از ورزشکاران معلول به دلیل کمبود اعتبارات از شرکت در مسابقات پارا‌المپیک بازماندند، ۴–۵ نفر از بهزیستی با هزینه بیت‌المال برای تماشا به آنجا رفتند؟ آیا می‌دانید بهزیستی تعدادی از خبرنگاران را اجیر کرده که جهت‌دار خبر تهیه کنند؟ این توهینی به حرفه‌ی شریف خبرنگاری و خبرنگاران متعهد است. تلاش کنید به جای عملکرد سلیقه‌ای در بهزیستی، سیستم حاکم شود. ‌همه ما باید در جهت محرومیت زدایی و فقر و فساد و تبعیض تلاش کنیم.

این عضو فراکسیون زنان مجلس با اشاره به بلاتکلیفی مرخصی ۹ ماهه زایمان زنان گفت: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری موظف است پیگیر مرخصی نه ماهه شیردهی، تحقق بیمه زنان خانه دار، حفظ کرامت و منزلت زنان در محیط کار و اجتماع باشد و در این عرصه از مرجعیت دادن به تفکرات کلیشه‌ای و متحجر غربی بپرهیزد. لذا زیبنده نیست که در قبال چرایی امضای یک تفاهم نامه با نهادی بین‌المللی و بهره‌گیری از مشاوران خارجی، رسانه‌های دولتی را به هجمه علیه مجلس وا دارد.

آلیا خطاب به وزیر تعاون گفت: ‌ شما متولی اصلی رسیدگی به امور افراد دارای معلولیت هستید، شما متولی اصلی ساماندهی زندگی افراد سرپرست خانوارید و مسئول توجه به خانواده‌های دارای فرزند معلول هستید. صادقانه بگویید که در طول یک سال و نیم وزارتتان در کاهش آلام آنان چقدر توفیق داشته‌اید؟ چه تعداد از این زنان ومردان را در امپراطوری شستا و هلدینگ‌ها و ادارات عرض و طویلتان در کل کشور مشغول به کار کرده‌اید؟ پیگیری سه درصد اشتغال معلولین در تمامی ادارات بر عهده شماست و نظارت با ما. چرا قانون استخدام معلولین را به خوبی رعایت نمی‌کنید و پیگیر اجرای آن در سایر دستگاهها نیستید.

آلیا افزود: سال گذشته در نطقی از رئیس‌جمهور خواستم که به جای امید به نتایج مذاکرات و خوش بینی به سازوکار برد برد، به ظرفیت‌های درونی دل ببندد که عادت مستکبرین همیشه برد و خرد است.

ذخایر طلای بانوان و ورشگستی اقتصاد آمریکا را یادآوری کردم اما بعضی از هواداران رئیس جمهور تحقیر آمریکا را بر نتافتند و در روزنامه‌های مختلف خود به تقدیس اقتصاد شیطان بزرگ پرداختند البته ما باید اقتصاد مقاومتی را محقق سازیم تا عزت و اقتدار کشور لطمه نخورد.

وی ادامه داد: زیاده‌خواهان یک سال ملت مقتدر اما مظلوم ما را تحقیر کردند و پس از گنجاندن پرانتزهای تحمیلی مبنی بر طمع به صنایع دفاعی، و موشکی در توافق‌نامه ژنو، با خدعه و خنده هیات مذاکره ما را به اشتباه انداختند. قرار بود ظرف مدت یکسال همه تحریم‌های غیر قانونی در قبال تعطیلی برنامه‌ی هسته‌ای لغو شود و بخشی از دارایی‌های سرقت شده خود را پس بگیریم حالا می‌گویند برنامه‌ی هسته‌ای ایران را متوقف کردیم و در عین حال ساختار تحریم را حفظ کرده‌ایم. خدا را شکر که پس از رهنمودها و تعیین خط قرمز ‌ها توسط رهبر انقلاب و اعلام دلواپسی دلسوزان نظام، هیات مذاکره کننده ما موتور پرقدرت انقلابی گری را به ارابه دیپلماتیک گری وصل کرد و با منطق محکم در مقابل زیاده خواهان ۱ + ۵ پایداری نمود. همین که تمدید را به جای تسلیم پذیرفت جای تقدیر و تشکر دارد.

فاطمه آلیا همچنین عنوان کرد: ‌در عرصه‌ی بین‌الملل، آمریکا که پس از شکست سیاست‌های استثماری و استعماری این بار سردمدار استکبار شده و از تروریست‌های تکفیری حمایت می‌کند دیر یا زود گرفتار زهر مهلکش خواهد شد. تنها راه امنیت غرب آسیا خلع سلاح رژیم کودک کش صهیونیستی از ۲ هزار و ۵۰۰ کلاهک هسته‌ای و مسلح کردن کرانه غربی و حمایت از مردم غزه و فلسطین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز