خبرگزاری کار ایران

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی؛

تذکر نمایندگان به علت گرانی نان

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۵۰۶

نمایندگان مجلس در پایان صحن علنی مجلس شورای اسلامی تذکراتی به مسئولین اجرایی کشور دادند

نمایندگان مجلس در پایان صحن علنی مجلس شورای اسلامی٬ تذکراتی به مسئولین اجرایی کشور دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ حسین سبحانی‌نیا عضو هیات رئیسه مجلس در صحن علنی٬ تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد:

محجوب نماینده تهران به وزیر راه و نیرو و دادگستری در خصوص صدور دستور اجرای طرح هادی روستایی؛ جلوگیری از تخریب منازل و باغات اهالی توغانیان و خرید اماکن براساس قانون، لزوم طرح دعوای اهالی خجیر در محاکم عمومی تذکر داد.

مهناز بهمنی نماینده سراب به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی تذکر داد.

حسن تامینی نماینده رشت به وزیر راه برای عدم توجه به ساخت پل اسلام‌آباد به سنگر تذکر داد.

احمد شوهانی نماینده ایلام به وزیر کشور در خصوص قطع حق نوار مرزی کارکنان در استان ایلام تذکر داد.

سعدون‌زاده نماینده آبادان به وزیر نیرو در خصوص عدم توجه به بحران مالی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان تذکر داد.

درویش پور نماینده ایذه به رئیس‌جمهور در خصوص صدور دستور رسیدگی فوری به حوادثسیل اخیر شهرستان ایذه و انجام اقدامات پیشگیری تذکر داد.

بذرپاش نماینده تهران، سبحانی نیا نماینده نیشابور، قاضی‌پور نماینده ارومیه و محجوب نماینده تهران به رئیس جمهور صدور دستور رسیدگی به علت گرانی نان و عدم پرداخت یارانه نان که موجب فشار مضاعف به اقشار ضعیف شده است و متاسفانه در این ارتباط سفره مردم کوچک شده است تذکر داد.

بذرپاش و سبحانی‌نیا نمایندگان تهران و نیشابور به وزیر راه در خصوص علت گرانی ناگهانی مسکن مهر تذکر داد.

قاضی‌پور و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه به وزیر راه در خصوص تسریع در اتمام احداثراه آهن مراغه به آبیک تذکر داد.

درویش پور و مقتدایی نمایندگان ایذه و اصفهان به وزیر کشور در خصوص دستور رسیدگی به وضعیت سیل زدگان سیل اخیر شهرستان ایذه تذکر داد.

بیگلری نماینده سنقر و کلیایی به وزیر صنعت در خصوص علت عدم اجرای طرح معدن آهن سقز تذکر داد.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر بهداشت و کشور در خصوص لزوم رعایت امور بهداشت و جلوگیری از انتقال بیماری‌ها توسط اتباع خارجی تذکر داد.

علیپور، نماینده قائم‌شهر به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در اجرا و تکمیل بیمارستان رازی قائم‌شهر به وزیر کار در خصوص علت عدم شروع بیمارستان تامین اجتماعی شهر شیرگاه، به وزیر صنعت علت عدم شروع عملیات عمرانی معادن آهن حوزه انتخابیه، به وزیر راه علت عدم تامین اعتبار لازم برای ساخت بیمارستان راضی قائم‌شهر تذکر داد.

خجسته نماینده همدان به وزیر نفت در خصوص تسریع در راه‌اندازی پتروشیمی همدان تذکر داد.

موسوی نماینده اهواز به وزیر جهاد کشاورزی٬ در خصوص لزوم توجه به مشکلات تشکلات کشاورزی و همچنین توزیع علت بی‌حرمتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان نسبت به اینجانب، به وزیر راه لزوم تسریع در کلنگ زنی طرح دو ریله کردن راه آهن اهواز به اندیمشک تذکر داد.

تامینی نماینده رشت به وزیر اقتصاد در خصوص علت عدم توجه به اقتصاد و نارضایتی مردم تذکر داد.

خجسته نماینده همدان و سبحانی نیا نماینده نیشابور به وزیر امور خارجه در خصوص تسریع در پیگیری امور قضایی ایرانیان زندانی خارج از کشور تذکر داد.

نیاز آذری نماینده بابل به وزیر کشور در خصوص تسریع در ابلاغ مصوبات هیات دولت درخصوص شهرداری‌های تازه تاسیس حوزه انتخابیه تذکر داد.

عثمانی نماینده بوکان به وزیر جهاد کشاورزی تسریع در تحویل گرفتن چغندرقند بوکان و پرداخت بهای آن تذکر داد.

میرگلو بیات نماینده ساوه به وزیر صنعت در خصوص لزوم رسیدگی به شرایط خدماتی در شهرک‌های صنعتی شهرستان زرندیه تذکر داد.

قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر نفت در خصوص تسریع در گاز رسانی به شهرهای مرزی تذکر داد.

گروسی نماینده شهریار به وزیر بهداشت و راه در خصوص لزوم پیش بینی اعتبار لازم جهت تکمیل بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار در بودجه سال ۹۴ تذکر داد.

قادری نماینده شیراز به وزیر نفت و بهداشت در خصوص تسریع در اعطای انشعاب گاز روستاییان، لزوم احداثواحد بیمارستانی در بخش ارژن تذکر داد.

محجوب نماینده تهران به وزیر راه و نیرو و دادگستری در خصوص صدور دستور اجرای طرح هادی روستایی؛ جلوگیری از تخریب منازل و باغات اهالی توغانیان و خرید اماکن براساس قانون، لزوم طرح دعوای اهالی خجیر در محاکم عمومی تذکر داد.

پشنگ نماینده خاش به وزیر امور خارجه در خصوص علت بازداشت غیر قانونی رانندگان ترانزیت ایران در تفتان کشور پاکستان وعدم پاسخگویی مسئولان داخلی و خارجی پس از یک هفته از گذشت بازداشت آنان تذکر داد.

حسینی نماینده زابل به وزیر صنعت٬ معدن و تجارت در خصوص توضیح علت بی‌توجهی به وضعیت واحدهای تولیدی شهرک‌های سیستان و بیکاری جوانان تذکر داد.

بذرپاش نماینده تهران به وزیر صنعت در خصوص توضیح علت اصرار بر انعقاد قرارداد با شرکت فیلیپ موریس علی رغم تذکرات نهادهای امنیتی و نظارتی تذکر داد.

بهمنی به وزیر اقتصاد در خصوص تسریع در تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و صنعنی تذکر داد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز