خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام فاضل میبدی در گفت‌وگو با ایلنا:

نمره تعامل مجلس با دولت فعلی پایین است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۵۰۸

نباید فراموش کرد که مجلس جای حملع به شخصیت‌ها و نشان دادن فیلم نیست البته نمایندگان محترمی هم در مجلس هستند صدایشان چندان شیده نمی‌شود.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: به نظر می‌رسد جای برخی از نمایندگان در کرسی‌های مجلس نیست و از سوی دیگر جای برخی افراد در پارلمان خالی است. برای همین مجلس نه راه تکامل بلکه در برخی موارد راه تنزل را پیموده است.

حجت‌الاسلام محمدتقی فاضل میبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به سالروز مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: متاسفانه مجالس ما در دوره‌های اخیر دچار جناح‌بندی‌های سیاسی شد به گونه‌ای که به نظر می‌رسد برخی از موضع‌گیری‌های صورت گرفته در شان نهاد قانون‌گذاری نیست.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه آرمان‌هایی که امام راحل و مرحوم مدرس برای مجلس داشتند امروز از بین رفته و مورد بی توجهی قرار می‌گیرد، گفت: دغدغه نمایندگان مجلس امروز به سوال از وزرا و امر به معروف محدود شده است درحالیکه امر به معروف کار نهادهای فرهنگی است.

محمدتقی فاضل میبدی تاکید کرد: به نظر می‌رسد جای برخی از نمایندگان در کرسی‌های مجلس نیست و از سوی دیگر جای برخی افراد در پارلمان خالی است. برای همین مجلس نه راه تکامل بلکه در بسیاری از موارد راه تنزل را پیموده است.

استاد دانشکده مفید قم با اشاره به اینکه مجلس باید استقلال فکر داشته باشد، عنوان کرد: متاسفانه نمره تعامل این مجلس با دولت فعلی بسیار پایین است برای مثال تنها برخود مجلس در مورد وزیر علوم نشان داد که برخی از نمایندگان مجلس به دنبال حل مشکلات کشور نیستند. نباید فراموش کرد که مجلس جای حملع به شخصیت‌ها و نشان دادن فیلم نیست البته نمایندگان محترمی هم در مجلس هستند صدایشان چندان شیده نمی‌شود.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: وقتی اصول اخلاقی در مجلس رعایت نشود، قطعا دیگر مسائل و دغدغه‌های مردم هم به نتیجه نخواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز