خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در فرودگاه نجف اشرف:

راه‌حل بحران تروریسم در گرو همکاری کشورهای اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۳۳۴

با توجه به اینکه از سال گذشته تاکنون کشورهای منطقه نسبت به بحران‌های تروریستی هوشیارتر شده‌اند باید با بحثو گفت‌وگوهای مختلف با کشورهای گوناگون، مسئله و بحران تروریسم را در منطقه حل و فصل کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه نجف اشرف عناوین مهمترین برنامه های سفر خود به عراق را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در بدو ورود به عراق در فرودگاه نجف اشرف با بیان اهداف سفر هیات پارلمانی ایران به عراق گفت: قرار است که در این سفر ضمن زیارت بارگاه ملکوتی اهل بیت(ع) دیدار و ملاقات‌هایی را با مراجع عالی قدر تشیع و بزرگان دینی داشته باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: به کشور عراق سفر کردم تا هم سلام ملت ایران را به مردم شریف عراق برسانم و هم پس از زیارت مرقد مطهر امام علی(ع) به کاظمین و کربلا نیز برای زیارت عتبات عالیات سفر می‌کنیم.

لاریجانی با بیان اینکه در بغداد نیز ملاقات‌هایی با رئیس مجلس، رئیس جمهور و نخست وزیر عراق با هدف بررسی مسائل ۲ جانبه، موضوعات جاری منطقه و اقدامات تروریستی که در عراق رخ می‌دهد گفت‌وگوهایی داریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تنها راه‌حل بحران تروریسم را در گرو همکاری و حمایت کشورهای اسلامی دانست و گفت: با توجه به اینکه از سال گذشته تاکنون کشورهای منطقه نسبت به بحران‌های تروریستی هوشیارتر شده‌اند باید با بحثو گفت‌وگوهای مختلف با کشورهای گوناگون، مسئله و بحران تروریسم را در منطقه حل و فصل کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز