خبرگزاری کار ایران

ابوترابی‌فرد مطرح کرد:

پاسخگویی زنگنه به سوالات نمایندگان در خصوص نوسانات قیمت نفت

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۴۸

در این جلسه غیرعلنی، وزیر نفت به سوالات و دغدغه نمایندگان نسبت به نوسات قیمت نفت پاسخ داد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از پاسخگویی وزیر نفت به سوالات و دغدغه‌های نمایندگان در خصوص نوسانات قیمت نفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ابتدای جلسه علنی امروز حجت‌الاسلام حسن ابوترابی‌فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی درباره جلسه غیرعلنی امروز صبح گفت: جلسه غیر علنی امروز صبح با حضور وزیر نفت جهت ارائه گزارش در ساعت ۸:۱۵ صبح برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه غیرعلنی، وزیر نفت به سوالات و دغدغه نمایندگان نسبت به نوسات قیمت نفت پاسخ داد.

محمدحسن ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در نطق پیش از دستور امروز درباره هفته وحدت و مسائل موجود در کشورهای اسلامی٬ گفت: یکی از ویژگی‌های مسلمانان و مومنان ایستادگی در برابر دشمن و دوستی با برداران و خواهران مسلمان و همه کسانی است که در برابر حق نایستادند.

وی ادامه داد: امت اسلام امروز باید از این مسئله الهام بگیرد و بداند دشمنان ما آمریکا و ایادی آن هستند که با کینه‌توزی می‌خواهند به آتش‌افروزی بین امت مسلمان دامن بزنند. ما باید در برابر همه کسانی که به این موضوع دامن می‌زنند از جمله تکفیری‌ها که هدف آن‌ها آتش‌افروزی است بیاستیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این مسیر باید از خداوند و اولیا مدد بگیریم. کسانی که در مسیر وحدت جامعه مسلمانان قدم برمی دارند٬ در مقام بندگی خداوند در همنشینی با پیامبر اعظم در خواهند آمد و لباس عبودیت را برتن خواهند کرد.

این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پرتوی آموزه‌های اسلامی باید در مسیر مقاومت قدم برداریم و برای این موضوع باید به یک فرصت شکست‌ناپذیر با وحدت تبدیل شویم.

وی افزود: مقاومت و تبدیل شدن به یک قدرت کلیدی از ویژگی‌های امت اسلام است که همانطور که گفتند در پرتو آموزه‌های اسلامی جوانه زده و سر برمی‌دارد و راه ایستادن را در مقابل دشمنان هموار می‌کند.

ابوترابی‌فرد تصریح کرد: در سایه تقویت و افزایش پایداری در درون جامعه اسلامی راه رسیدن و پایداری شکست‌ناپذیری هموار می‌شود و در این حالت است که جامعه اسلامی به جامعه‌ای قدرتمند تبدیل می‌شود.

وی با توجه به مشکلات گوناگون امروز درجامعه ایران خاطرنشان کرد: ما باید بتوانیم ظرفیت‌های درونی خودمان را برای برون‌رفت از این تنگنا‌ها افزایش دهیم و به یک قدرت تبدیل شویم.

وی گفت: امیدوارم جامعه اسلامی ما با افزایش ظرفیت‌ها بتوانیم از این مشکلات عبور٬ و نظام را به سمت رسیدن به تمام اهدافش هدایت کنیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در باره جلسه غیرعلنی امروز با وزیر نفت٬ گفت: ما در این جلسه به بررسی نوسانات قیمت نفت پرداختیم و در اینجا جا دارد اشاره کنم تحریم‌ها و اینگونه چالش‌ها هیچ‌گاه نمی‌تواند رسیدن ما به نقطه اوج را با چالش مواجه کند.

وی تصریح کرد: ما می‌توانیم به بهره‌گیری از درآمدهای واقعی کشور را اداره کنیم و در مقابل آن با فروش نفت با قیمت بالا٬ این ذخیره ارزی را در مسیر افزایش توانمندی‌های زیر بنایی به کار بگیریم.

ابوترابی در پایان گفت: انشااله همه موضوعات با افزایش وحدت حول ولایت و رهبری تداوم و به ثمر بنشیند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز