خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس:

از طرح وزیر ورزش برای جدایی حوزه جوانان حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۹۴

معتقدیم حوزه جوانان در وزارت ورزش مغفول مانده است. اینکه حوزه جوانان بعد از جدایی از وزارت‌ورزش چگونه و زیر نظر چه ارگانی فعالیت خواهد کرد به پیشنهاد دولت بر می‌گردد.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: از ایده وزیر ورزش و جوانان برای جدایی مقوله جوانان از این وزارتخانه حمایت خواهیم کرد.

سیدهادی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره طرح وزیر ورزش و جوانان برای جدایی امور جوانان از وزارت‌ورزش بیان داشت: ما از این پیشنهاد وزیر وزرش حمایت می‌کنیم، چراکه می‌خواهیم به وزارتخانه کمک کنیم.

وی ادامه داد: ما در رسیدگی به امور جوانان از وزارت‌ ورزش راضی نیستیم، چراکه معتقدیم حوزه جوانان در وزارت ورزش مغفول مانده است. اینکه حوزه جوانان بعد از جدایی از وزارت‌ورزش چگونه و زیر نظر چه ارگانی فعالیت خواهد کرد به پیشنهاد دولت بر می‌گردد.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس در خصوص اینکه از عملکرد وزارت‌ وزرش و جوانان در حوزه جوانان راضی هستید، گفت: نه راضی نیستیم. ما در بحثورزش و جوانان سوالاتی را از وزیر داریم که قرار است در ۵ موضوع مطرح کنیم. وزیر هم به مجلس خواهد آمد تا به آنها پاسخ دهد و ابهامات موجود برطرف شد. ما می‌خواهیم مشکلات برطرف شود.

وی در پایان تاکید کرد: ان‌شالله وزیر ورزش در برخی از تصمیمات خود تجدیدنظر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز