خبرگزاری کار ایران

نوباوه در گفت‌وگو با ایلنا:

جبهه پایداری هیچوقت به دیدار احمدی‌نژاد نرفته است / با اصولگرایان در انتخابات شرکت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۲۷۰

جبهه پایداری به دیدار آقای احمدی نژاد نرفته است و به عنوان عضو این جبهه تمام اینگونه موضعات را تکذیب میکنم

علیرغم انتشار صحبت‌های محمود احمدی‌نژاد در سایت‌های وابسته به احمدی‌نژاد٬ عضو جبهه پایداری و نماینده مجلس دیدار با رئیس دولت‌های نهم و دهم را تکذیب کرد و گفت: جبهه پایداری به دیدار آقای احمدی‌نژاد نرفته است و به عنوان عضو این جبهه تمام اینگونه موضوعات را تکذیب می‌کنم.

بیژن نوباوه وطن در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در خصوص دیدار اعضای جبهه پایداری مجلس با محمود احمدی‌نژاد که در رسانه‌های نزدیک به رییس جمهور سابق منتشر شده بود٬ گفت: چنین چیزی را نشنیده‌ام و این اتفاق هیچگاه نیفتاده است.

وی با بیان اینکه به عنوان عضو جبهه پایداری چنین خبری را تکذیب می‌کنم٬ اظهار داشت: جبهه پایداری هیچ وقت به دیدار آقای احمدی‌نژاد نرفته است.

این نماینده عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در مورد برنامه جبهه پایداری در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی٬ بیان داشت: جبهه پایداری با تفکر اصولگرایی همراه با دیگر اصولگرایان و با‌‌ همان تفکر قبلی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی شرکت خواهد کرد.

نماینده مردم تهران افزود: بسیاری از حرف‌هایی که زده می‌شود در بعضی از سایت‌ها و خبر‌ها و همچنین لیست‌هایی که بعضی‌ها به اسم جبهه پایداری تهیه می‌کنند را نیز تکذیب می‌کنم.

نوباوه در پایان خاطرنشان کرد: ما بر اصل خود هستیم و با‌‌ همان تفکر در انتخابات مجلس شرکت خواهیم کرد. حال اینکه منویات چه باشد هنوز چیزی مشخص نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز