خبرگزاری کار ایران

سید طه هاشمی:

فضای دانشگاه اگر با نشاط باشد قطعا همه جریان ها از آن استقبال می کنند

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۲۵۹

فضای دانشگاه اگر با نشاط باشد قطعا همه جریان ها از آن استقبال می کنند ولی اگر سرد و مرده باشد هیچکس تمایلی به انجام فعالیت نخواهد داشت

نشست هم اندیشی نمایندگان ریاست دانشگاه در هیات نظارت بر تشکل های دانشجویی و استادان با معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست صمیمی سید طه هاشمی با بیان اینکه با حفظ وحدت در هر مجموعه ای می توان مشکلات را برطرف کرد خواستار تحول در نگاه مدیران و تغییر شیوه آنان در فضای دانشگاه برای پرنشاط تر شدن فضای دانشگاه ها شد.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: ما باید با سعه صدر و ایجاد فضای پرنشاط در دانشگاه، آزاد اندیشی را که محور فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی است تمرین کنیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: فضای دانشگاه اگر با نشاط باشد قطعا همه جریان ها از آن استقبال می کنند ولی اگر سرد و مرده باشد هیچکس تمایلی به انجام فعالیت نخواهد داشت و ما باید بستر مناسب و قانونمندی در دانشگاه ایجاد کنیم که همه جریان به فعالیت سالم بپردازند.

وی با بیان اینکه جوان امروزی با جوان ۳۰ سال گذشته متفاوت است اظهار کرد: نیازهای امروز جوانان بسیار متفاوت از گذشته است و ما نباید همچنان با روش های گذشته در پی ایجاد رغبت در جوانان باشیم بلکه باید با طرح های نو انگیزه و رغبت میان جوانان ایجاد کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: ما به فعالین تشکل های دانشجویی باید سیاست ورزی را آموزش دهیم نه سیاست کاری را.

هاشمی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: سیاست معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی حمایت از تشکل های دانشجویی است و هر تشکلی برنامه فرهنگی داشته باشد ما هزینه آنرا از بودجه فرهنگی دانشگاه تامین می کنیم.
در ابتدای این نشست هم اندیشی تعدادی از نمایندگان ریاست دانشگاه در هیات نظارت بر تشکل های دانشجویی و استادان به بیان مشکلات و دغدغه های خود در واحدهای دانشگاهی پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز