خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در جمع خبرنگاران:

حل مسائل دنیای اسلام نیاز به اقدامات عملی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۷۷۱

برخی کشورها آمادگی اقدامات عملی برای حل مسائل اسلامی را دارند اما برخی این آمادگی را ندارند و باید با گفت‌وگو و برجسته شدن نقش نخبگان این شرایط را بیشتر مهیا کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت‌های اسلامی، ملتها و نخبگان باید مشکلات دنیای اسلام را حل کنند که این مهم نیاز به اقدامات عملی دارد.
به گزارش ایلنا، علی لاریجانی جمعه شب در حاشیه بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای ارائه راه حل مشکلات دنیای اسلام، گفت: دولت‌های اسلامی، ملتها و نخبگان باید مشکلات دنیای اسلام را حل کنند که این مهم نیاز به اقدامات عملی دارد.

رییس مجلس با تاکید براینکه امروز صحنه جهان اسلام اقتضا می‌کند، دولت‌های اسلامی، ملت‌ها و نخبگان با مسئولیت بیشتری مسائل خود را رصد کنند، ادامه داد: در همین شرایط صدور بیانیه، گفت و گو و نزدیک کردن اذهان به یکدیگر اهمیت خاص خود را دارد اما نیاز به اقدامات عملی است.

وی ابراز کرد: برخی کشورها آمادگی اقدامات عملی برای حل مسائل اسلامی را دارند اما برخی این آمادگی را ندارند و باید با گفت وگو و برجسته شدن نقش نخبگان این شرایط را بیشتر مهیا کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز