خبرگزاری کار ایران

آلیا با اشاره به نتیجه جلسه کمیسیون فرهنگی:

کارگروه پیگیری مسیر الهام چرخنده تشکیل می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۵۲۳

ویژگی هایی که چرخنده از نظر سن و سال دارد و همچنین راهی که تا کنون طی کرده و انتخاب آگاهانه‌ای که داشته است، ظرفیتی است برای هدایت نسل جوان امروز تا به اصالت و فطرت خود توجه کنند.

عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: علت دعوت از الهام چرخنده شیوه موفق وی درباره فراهم کردن زمینه جهت داوطلب شدن ۳ هزار و ۹۰۰ نفرت برای محجبه شدن بود که اقدام ارزنده ای است.

به گزارش ایلنا و به نقل از خانه ملت، فاطمه آلیا، در خصوص دعوت از الهام چرخنده برای حضور در کمیسیون فرهنگی گفت: با بررسی فعالیت‌های الهام چرخنده و مطالعه گزارش‌های رسیده از سفرهای وی به شهرستان‌ها تصمیم گرفتیم از وی برای حضور در مجلس دعوت کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علت این دعوت، شیوه وی درباره فراهم کردن زمینه جهت داوطلب شدن ۳ هزار و ۹۰۰ نفرت برای محجبه شدن بود که اقدامی ارزنده است.

وی در ادامه با بیان اینکه رویکرد مجلس، پیگیری مطالبه جامعه یعنی تقویت راه های گسترش عفاف و حجاب است، عنوان کرد: قصد داشتیم با دعوت از الهام چرخنده ضمن قدردانی، اعضای کمیسیون و همکاران را در جریان فعالیت های وی قرار دهیم.

آلیا تصریح کرد: ویژگی هایی که چرخنده از نظر سن و سال دارد و همچنین راهی که تا کنون طی کرده(تجربه زندگی در غرب، بی‌حجابی و با حجابی) و انتخاب آگاهانه‌ای که داشته، ظرفیتی است برای هدایت نسل جوان امروز تا به اصالت و فطرت خود توجه کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه فضای جلسه امروز را صمیمانه عنوان و خاطرنشان کرد: طی جلسه امروز تصمیماتی مبنی بر تشکیل کارگروهی در جهت پیگیری مسیر راه الهام چرخنده تشکیل شد تا بتوانیم برای هنرمندان ارزشی کشور پیامی در راستای حمایت از فعالیت های فرهنگی ارزشی داشته باشیم و بگوییم در حد وظایف و اختیارات حمایت خود را از آنها خواهیم داشت.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در پایان به وظیفه نهادهای مربوطه در این زمینه اشاره و اظهار کرد: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که رسیدگی به اوضاع فرهنگی جامعه را در دستور کار دارند، می توانند از ظرفیت وجود یک مجری که می تواند با زبان و ادبیات هنری این اهداف را دنبال کند استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز