خبرگزاری کار ایران

رسایی در نطق شدید علیه دولت:

می‌خواهید رفراندوم برگزار کنید که آیا ناامیدی جامعه ادامه پیدا کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۷۵۳

در این مدت مشکلی حل نشده است و تدبیر و امید وجود نداشته است. حالا می‌خواهید رفراندوم برگزار کنید که آیا این تدابیر شما که باعثناامیدی در جامعه شده ادامه پیدا کند یا خیر؟

نماینده اصولگرای مردم قم در مجلس گفت: با برگزاری رفراندوم موافق هستم. رفراندوم باید برگزار شود. اما باید به آقای روحانی بگویم شما وعده دادید که صد روزه گزارش می‌دهید و شش ماهه مشکلات مردم را برطرف می‌کنید و زندگی مردم را متحول می‌کنید اما هیچکدام نشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ حمید رسایی در تذکر شفاهی با مخاطب قرار دادن روحانی گفت: شما گفتید با توافقنامه ژنو تحریم‌ها از میان برداشته می‌شود اما تحریمی برداشته نشد٬ هیچ٬ بلکه بیشتر هم شد.

وی سخنان خود را خطاب به روحانی اینگونه ادامه داد: شما گفتید مسکن مهر را ادامه می‌دهم اما آن را تعطیل کردید؛ گفتید یارانه‌ها را ادامه می‌دهم، اما حامل‌های انرژی گران کردید و یارانه‌ها اضافه نشد. به مردم وعده دادید از بورس حمایت می‌کنید، مردم سرمایه‌هایشان را به بورس بردند، اما ارزش سرمایه‌هایشان به نصف رسید.

نماینده اصولگرای مجلس افزود: به دلیل ضعف ژنرال‌های شما٬ قیمت نفت از ۱۰۰ دلار به به ۴۰ دلار رسید. خودتان ببینید وزرای شما چندصد میلیارد دلار ثروت دارند.

رسایی افزود: با برگزاری رفراندوم موافق هستم. رفراندوم باید برگزار شود. اما باید به آقای روحانی بگویم شما وعده دادید که صد روزه گزارش می‌دهید و شش ماهه مشکلات مردم را برطرف می‌کنید و زندگی مردم را متحول می‌کنید اما هیچکدام نشد.

وی افزود: شما گفتید هم سانتریفیوژ‌ها باید بچرخد هم چرخ کارخانه‌ها اما هیچ‌یک نچرخید و بیکاری مردم بیشتر شد.

نماینده مردم قم در مجلس در ادامه نطق خود افزود: آقای روحانی شما گفتید عزت ایرانیان را به پاسپورت‌ها بازمی‌گردانید٬ این در حالی‌ست که سفارت فرانسه به زنان ما می‌گوید برای دادن ویزا باید کشف حجاب کنید. نماینده ایران در سازمان ملل هم هنوز ویزا ندارد.

رسایی در پایان گفت: گفتید آرمان‌های ما به سانتریفیوژ‌ها وصل نیست و به دل ما وصل است. سوال اینجاست که قلب، مغز و دل به کجا وصل است؟ آرمان‌ ما به سانتریفیوژ‌ها وصل نیست اما استقلال و غیرت کشور به سانتریفیوژ‌ها وصل است. در این مدت مشکلی حل نشده است و تدبیر و امید وجود نداشته است. حالا می‌خواهید رفراندوم برگزار کنید که آیا این تدابیر شما که باعثناامیدی در جامعه شده ادامه پیدا کند یا خیر؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز