خبرگزاری کار ایران

پیرموذن به ایلنا خبر داد:

شکایت از صداوسیما پس گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۱۳۳

با عذرخواهی مسئولان صداوسیما بابت کارهای انجام شده٬ و با توجه به اینکه مدیریت جدید صداوسیما انتصابات شایسته‌ای انجام داده، اعتراض خود را پس گرفتیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به دلیل عذرخواهی مسئولان صداوسیما بابت کارهای انجام شده و با توجه به اینکه مدیریت جدید صداوسیما انتصابات شایسته‌ای انجام داده، اعتراض خود را پس گرفتیم.

کمال‌الدین پیر موذن در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ با اشاره به موضوع تحقیق و تفحص از صداوسیما گفت: با عذرخواهی مسئولان صداوسیما بابت اتفاقات پیش آمده٬ شکایت خودمان را پس گرفتیم.

نماینده مردم اردبیل ادامه داد: یکی از اشتباهات صداوسیما این بود که در یک بخش خبری٬ یک خبر مبنی بر اینکه خودروی پراید از داعش خطرناک‌تر است پخش شد که باعثشد برای حمایت از تولیدات داخلی٬ نامه‌ای جهت اعتراض به این کار امضا کنیم.

وی افزود: دلیل دیگر اعتراض من٬ بزرگنمایی درگیری خانوادگی در یکی از بیمارستان‌های اردبیل بود. بازتاب این موضوع این بود که توریست باید درمانش جایی باشد که مناسب است نه در مکانی که دعوا وجود دارد.

ای نماینده مجلس که شکایت علیه صداوسیما را مطرح کرده بود٬ خاطرنشان کرد: با عذرخواهی مسئولان صداوسیما بابت کارهای انجام شده٬ و با توجه به اینکه مدیریت جدید صداوسیما انتصابات شایسته‌ای انجام داده، اعتراض خود را پس گرفتیم.

پیرموذن در پایان خاطرنشان کرد: با عذرخواهی مسوولان صداوسیما بابت کارهای انجام شده و قول آنها مبنی بر اینکه این اتفاق استمرار نخواهد یافت، نامه شکایت از صداوسیما که جهت امضای نمایندگان داشتم را پاره کردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز